Herbal Medicine-Βοτανοθεραπεία Από την αρχαιότητα,τα βότανα εκτιμήθηκαν για τις αναλγητικές και θεραπευτικές τους ικανότητες. Σήμερα ένα ποσοστό περίπου 75% των φαρμάκων μας βασίζονται στις θεραπευτικές ιδιότητες των φυτών. Οι κοινωνίες μας, διά μέσου των αιώνων, ανέπτυξαν τις δικές τους παραδόσεις για να καταφέρουν να κατανοήσουν τα φαρμακευτικά φυτά και τις χρήσεις τους. Κάποιες από αυτές τις παραδόσεις και τις ιατρικές πρακτικές μπορεί να μας φαίνονται παράδοξες και μαγικές, ενώ κάποιες άλλες λογικές και ορθολογιστικές, όλες τους όμως είναι προσπάθειες να ξεπεραστούν οι ασθένειες και ο πόνος και στο τέλος-τέλος να βελτιωθεί η ποιότητα της ζωής. Αυτά με λίγα λόγια ορίζουν την βοτανοθεραπεία.

Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

Καλά Χριστούγεννα!!!!!

               Καλά Χριστούγεννα!!!!
φίλοι μου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου χρόνια πολλά!!!!!!!!!
καλά Χριστούγεννα!!!!!!!!!
να θυμάστε ότι συνταγές ευτυχίας δεν υπάρχουν!!!!!!!!!
μπορεί να είναι μιά κλεφτή ματιά στον πίνακα του Νικηφόρου Λύτρα που θα ξυπνήσει ξεχασμένες μνήμες!!!!!
Κάλαντα, πίνακας του Νικηφόρου Λύτρα
 μπορεί να είναι μιά ανάγνωση της Χριστουγεννιάτικης νύχτας του Δροσίνη....
Την άγια νύχτα τη Χριστουγεννιάτικη
- ποιος δεν το ξέρει; -
των Μάγων κάθε χρόνο τα μεσάνυχτα
λάμπει τ᾿ αστέρι.
Κι᾿ όποιος το βρει μέσ᾿ στ᾿ άλλα αστέρια ανάμεσα
και δεν το χάσει
σε μιά άλλη Βηθλεέμ ακολουθώντας το
μπορεί να φτάσει.
που τα βήματά μας να πάει σε τόπους μακρινούς....ονειρεμένους!!!!!
καλά Χριστούγεννα φίλοι μου!!!!!!!

15 σχόλια:

  1. Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ!!!ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!!ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΗ ΧΡΟΝΙΑ!!
    ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ!!
    ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ καλή μου!!!!!
    ανταποδίδω τις ευχές και εύχομαι καλή δύναμη σε όλους μας!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Γέννησή Του ας σημάνει την αρχή για μια καλύτερη ζωή γεμάτη αλήθεια και φως.
    Καλές Γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πέρασα να σου ευχηθώ μέσα απο την καρδιά μου
    να είσαι γερή, δυνατή, χαρούμενη, αισιόδοξη.

    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. evelina!!!!Ευχαριστώ πολύ και με την σειρά μου εύχομαι ότι καλύτερο επιθυμείς με υγεία και χαρά!!!
    Καλά Χριστούγεννα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αγαπητή μου φίλη ευχαριστώ!!!εύχομαι χρόνια πολλά με υγεία και χαρά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πραγματικά φίλη μου...η ζωή αποτελείται από στιγμές ευτυχίας...πόσο δίκιο έχεις! Καλά Χριστούγεννα σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ....ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!! Γεμάτα υγεία !!!! Και ευτυχία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια Πολλά με υγεία και αισιοδοξία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλή μου "ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ" ευχαριστώ πολύ!!!
    τώρα περιμένουμε τον καινούργιο ΧΡΟΝΟ...
    εύχομαι ότι καλύτερο!!!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαιράκι!!!!ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη!!!!!
    Χρόνια Πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ria μου....ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!με υγεία και ευτυχία ο καινούργιος χρόνος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "kitchenStories".....φίλη μου ευχαριστώ πολύ!!!!
    χρόνια πολλά!!!!!με υγεία,χαρά και ευτυχία ο καινούργιος χρόνος!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ασθμαίνουσα ήρθα - δουλειά,σπίτι,γλυκά - να σου πω τα Χρόνια Πολλά μου και να σου δώσω τις ολόθερμες ευχές μου φίλη μου...
    Καλή και Φυσική Χρονιά εύχομαι,γεμάτη από χρώματα και αρώματα της μητέρας Φύσης...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βιβή μου!!!!ευχαριστώ πολύ!!!!σου εύχομαι χρόνια πολλά με ευτυχία και αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή