Herbal Medicine-Βοτανοθεραπεία Από την αρχαιότητα,τα βότανα εκτιμήθηκαν για τις αναλγητικές και θεραπευτικές τους ικανότητες. Σήμερα ένα ποσοστό περίπου 75% των φαρμάκων μας βασίζονται στις θεραπευτικές ιδιότητες των φυτών. Οι κοινωνίες μας, διά μέσου των αιώνων, ανέπτυξαν τις δικές τους παραδόσεις για να καταφέρουν να κατανοήσουν τα φαρμακευτικά φυτά και τις χρήσεις τους. Κάποιες από αυτές τις παραδόσεις και τις ιατρικές πρακτικές μπορεί να μας φαίνονται παράδοξες και μαγικές, ενώ κάποιες άλλες λογικές και ορθολογιστικές, όλες τους όμως είναι προσπάθειες να ξεπεραστούν οι ασθένειες και ο πόνος και στο τέλος-τέλος να βελτιωθεί η ποιότητα της ζωής. Αυτά με λίγα λόγια ορίζουν την βοτανοθεραπεία.

Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου 2011

πως αντιμετωπίζουμε τον πόνο στη πλάτη με βιταμίνες

να θυμηθούμε μιά πιό παλιά ανάρτηση και να τη συμπληρώσουμε λίγο;
πόνοι στην πλάτη και στον αυχένα - τι κάνουμε;
συμπληρωματικές πληροφορίες λοιπόν για τον πόνο στη πλάτη
όλοι μας έχουμε βιώσει "τον πόνο στην πλάτη" και
σίγουρα έχουμε  αισθανθεί δυσφορία  και
σίγουρα προσπαθήσαμε να κάνουμε κάτι για το ενοχλητικό αυτό πρόβλημα
για να θεραπεύσουμε τον πόνο στην πλάτη υπάρχουν πολλοί τρόποι  και
ένας από αυτούς είναι η κατανάλωση ορισμένων βιταμινών
υπολογίζεται ότι περίπου το 80 τοις εκατό του παγκόσμιου πληθυσμού έχει υποφέρει κάποια στιγμή από τον πόνο στην πλάτη
σε ορισμένες περιπτώσεις ο πόνος  που βιώνεται είναι αρκετά σοβαρός και
χαρακτηρίζεται συνήθως από οξύτητα που εμφανίζεται ξαφνικά και που θα διαρκέσει για μερικές ημέρες ή εβδομάδες
αυτό το είδος του σοβαρού "πόνου στην πλάτη" συνήθως προκαλείται:
- από έναν τραυματισμό
- από ανάρμοστη θέση του σώματος για πολλές ώρες κατά τη διάρκεια της εργασίας και
- από ανάρμοστη θέση του σώματος κατά την ανύψωση φορτίων
όταν αισθανόμαστε πόνο στην πλάτη μας μπορούμε εύκολα να αναζητήσουμε κάποια φάρμακα που είναι αρκετά αποτελεσματικά στη θεραπεία του πόνου στη πλάτη αλλά
το πρόβλημα είναι ότι μερικές φορές αυτά τα φάρμακα μπορεί να προκαλέσουν ανεπιθύμητες παρενέργειες όπως
γαστρικά προβλήματα
ας δοκιμάσουμε λοιπόν και εναλλακτικούς τρόπους που θα μπορούσαν να είναι εξίσου αποτελεσματικοί στην αντιμετώπιση των πόνων αυτών
ένας από αυτούς είναι η κατανάλωση κάποιων  βιταμινών και μετάλλων και
ας δούμε ποιών και γιατί 
  - η βιταμίνη D
η βιταμίνη D είναι απαραίτητη για την παραγωγή των οστών και του μυϊκού ιστού του σώματός μας στη μελέτη της Mayo Clinic, το 2009 διαπιστώθηκε ότι η έλλειψη βιταμίνης D μπορεί να προκαλέσει πόνο και διαταραχή της νευρομυϊκής λειτουργίας
ως εκ τούτου η  βιταμίνη D έχει την ιδιότητα  να αποτρέψει την αύξηση του πόνου στην πλάτη
περισσότερες πληροφορίες για τη σπουδαία αυτή βιταμίνη
εδώ και
εδώ
εδώ σε ποια τρόφιμα βρίσκουμε τη βιταμίνη D
  - το μαγνήσιο
το μαγνήσιο είναι ένα μέταλλο που χρησιμοποιείται από το σώμα για να διατηρήσει
τη νευρολογική του λειτουργία
την μυική του λειτουργία
την κυτταρική καθώς και
να διευκολύνει την απορρόφηση του ασβεστίου από τα οστά
η ανεπάρκεια του μαγνησίου μπορεί να προκαλέσει τα συμπτώματα
του πόνου στην πλάτη και στον αυχένα
την μυϊκή αδυναμία με αποτέλεσμα μιά σχετική ανισορροπία και
επώδυνη στάση του σώματος ή ακόμα
να οδηγήσει σε τραυματισμό με αποτέλεσμα τον πόνο στην πλάτη
  - η βιταμίνη C
για την βιταμίνη C έχω μιλήσει πάρα πολλές φορές
όλοι πια γνωρίζουμε ότι είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της φλεγμονής και να ενισχύσει τη διαδικασία επούλωσης
ο πόνος στην πλάτη που είναι αποτέλεσμα ενός τραυματισμού στις αρθρώσεις ή τους μαλακούς ιστούς, συνήθως προκαλείται από φλεγμονή στο εσωτερικό αυτό
προκαλεί πόνο ο οποίος
μπορεί να είναι εντονότερος αν η φλεγμονή είναι σε τέτοιο σημείο ώστε να ασκεί πίεση στο νεύρο
για το λόγο αυτό καταλαβαίνουμε
ότι η κατανάλωση της βιταμίνης C από τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση και την πρόληψη της φλεγμονής
  - η βιταμίνη Β12
η βιταμίνη Β12 είναι ένα αποτελεσματικό αντιφλεγμονώδες και βοηθά στην ανακούφιση από τον πόνο που προκαλείται από τον εκφυλισμό της κάτω σπονδυλικής στήλης
μια μελέτη του 2000, που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό "the European Review for Medical and pharmacological Sciences" διαπίστωσε επίσης
ότι η βιταμίνη Β12 είναι αποτελεσματική στη θεραπεία των πόνων χαμηλά στην πλάτη που σχετίζεται και με  κινητικά προβλήματα ( 1 )
στην εν λόγω μελέτη διαπιστώθηκε επίσης ότι
οι ασθενείς που έπαιρναν βιταμίνη Β12 είχαν  μειώσει την εξάρτηση τους από τα αντιφλεγμονώδη φάρμακα, που σημαίνει μείωση του κινδύνου παρενεργειών από αυτά 
εδώ σε ποια τρόφιμα βρίσκουμε τη βιταμίνη Β12 
σε επόμενη ανάρτηση τα τρόφιμα που περιέχουν μαγνήσιο για 
την βιταμίνη C όλοι γνωρίζουμε τα εσπεριδοειδή 
ας δούμε και:
πονεμένοι και άκαμπτοι ώμοι και αυχένας
thalia