Herbal Medicine-Βοτανοθεραπεία Από την αρχαιότητα,τα βότανα εκτιμήθηκαν για τις αναλγητικές και θεραπευτικές τους ικανότητες. Σήμερα ένα ποσοστό περίπου 75% των φαρμάκων μας βασίζονται στις θεραπευτικές ιδιότητες των φυτών. Οι κοινωνίες μας, διά μέσου των αιώνων, ανέπτυξαν τις δικές τους παραδόσεις για να καταφέρουν να κατανοήσουν τα φαρμακευτικά φυτά και τις χρήσεις τους. Κάποιες από αυτές τις παραδόσεις και τις ιατρικές πρακτικές μπορεί να μας φαίνονται παράδοξες και μαγικές, ενώ κάποιες άλλες λογικές και ορθολογιστικές, όλες τους όμως είναι προσπάθειες να ξεπεραστούν οι ασθένειες και ο πόνος και στο τέλος-τέλος να βελτιωθεί η ποιότητα της ζωής. Αυτά με λίγα λόγια ορίζουν την βοτανοθεραπεία.

Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Πως κάνουμε λάδι κανέλας

Λάδι κανέλας
Για να κάνουμε το δικό μας λάδι κανέλας είναι πολύ πιο εύκολο από ό, τι νομίζουμε!
Το λάδι κανέλας  έχει πολλές χρήσεις, όπως:
– γαστρονομικές
– ισχυρές καλλυντικές και
– ισχυρές ιαματικές , λόγω του υψηλού επιπέδου αντιοξειδωτικών και αντιφλεγμονωδών ιδιοτήτων της κανέλας.
         O δεκάλογος χρήσεων του λαδιού της κανέλας
Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το λάδι κανέλας
1. στην μαγειρική και στην ζαχαροπλαστική μας
2. ως εναλλακτική μορφή θεραπείας για ορισμένες ασθένειες,
3. για τη βελτίωση της υγείας μας,
4. για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος,
5. για τη βελτίωση της εγκεφαλικής λειτουργίας,
6. για την εξάλειψη βακτηρίων και μυκήτων...

10 σχόλια:

  1. μπράβο κοριτσάκι μου γλυκό...τρελαίνομαι για λάδια...
    και ποτέ δεν είχα φτιάξει αυτό της κανέλας...
    ευχαριστώ...
    φιλιά καλό σου βράδυ...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα Βιβή μου!!!
      και μένα είναι τα αδυναμία μου τα λάδια και μέχρι τώρα έχω κάνει πολλούς-πολλούς συνδυασμούς....
      καλό Σ/Κ.....

      Διαγραφή
  2. ΘΑΛΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ !!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΑΡΩΜΑ ΤΗΣ ΚΑΝΕΛΑΣ!!!
    ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!! ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. fotolabida μου πολλά-πολλά φιλάκια...
      αδυναμίες είναι αυτές με την κανέλα τι να κάνουμε;αλλά
      προσοχή
      με φειδώ ακόμα και το λάδι της
      είναι ισχυρό

      Διαγραφή
  3. Ευχαριστώ για την ανάρτηση. Γεωργία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το είχα υποσχεθεί εδώ και καιρό και με το σχόλιό σου Γεωργία μου
      μου δόθηκε η ευκαιρία
      πολλά φιλιά
      καλό Σ/Κ

      Διαγραφή

  4. Γεια σας!!!!!
    εχω μια ερώτηση :με τι λάδι θα μπορούσαμε να αραιώσουμε το λάδι κανέλας ;
    ευχαριστώ πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ποια ειναι η διαφορα αναμεσα σαυτο το λαδι κανελας και στο αιθεριο ελαιο κανελας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η διαφορά είναι τεράστια...
      το ένα γίνεται με εμβάπτιση και το άλλο με απόσταξη
      thalia

      Διαγραφή