Herbal Medicine-Βοτανοθεραπεία Από την αρχαιότητα,τα βότανα εκτιμήθηκαν για τις αναλγητικές και θεραπευτικές τους ικανότητες. Σήμερα ένα ποσοστό περίπου 75% των φαρμάκων μας βασίζονται στις θεραπευτικές ιδιότητες των φυτών. Οι κοινωνίες μας, διά μέσου των αιώνων, ανέπτυξαν τις δικές τους παραδόσεις για να καταφέρουν να κατανοήσουν τα φαρμακευτικά φυτά και τις χρήσεις τους. Κάποιες από αυτές τις παραδόσεις και τις ιατρικές πρακτικές μπορεί να μας φαίνονται παράδοξες και μαγικές, ενώ κάποιες άλλες λογικές και ορθολογιστικές, όλες τους όμως είναι προσπάθειες να ξεπεραστούν οι ασθένειες και ο πόνος και στο τέλος-τέλος να βελτιωθεί η ποιότητα της ζωής. Αυτά με λίγα λόγια ορίζουν την βοτανοθεραπεία.

Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου 2013

τέσσερις πηγές βιταμίνης D εκτός από τον ήλιο

νομίζω ότι όλοι μας γνωρίζουμε ότι η βιταμίνη D είναι "η βιταμίνη του ήλιου" και αυτό διότι
σχηματίζεται κυρίως από την έκθεσή μας στον ήλιο
σύμφωνα δε με πάρα πολλούς ερευνητές η σημαντικότερη αλλαγή που μπορούμε να κάνουμε  για να βελτιώσουμε την υγεία μας είναι να εκθέτουμε όλο μας το σώμα δέκα με δεκαπέντε λεπτά την ημέρα στο φως του ήλιου 
αυτό συμβάλει
στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματός μας
στην υγεία των οστών μας
έχει θετική επίδραση στη φυσική μας κατάσταση
έχει ευεργετική επίδραση στη ψυχική μας υγεία
αποτρέπει την κατάθλιψη
μας προστατεύει από την γρίπη και από τα κρυολογήματα
οπότε καταλαβαίνουμε ότι δεν πρέπει να την αγνοούμε -ειδικά τον χειμώνα -για αυτό ας γνωρίσουμε και μια ομάδα τροφίμων τα οποία μπορούν να συμπληρώσουν τυχόν έλλειψη βιταμίνης D από τον οργανισμό μας
αν
και ο ισχυρότερος παράγοντας πρόσληψής της είναι ο ήλιος-μην το ξεχνάμε αυτό...
ας δούμε τα τρόφιμα: 
a) κρόκος του αυγού
ο κρόκος του αυγού είναι από τα λίγα τρόφιμα που περιέχουν βιταμίνη D για αυτό
η κατανάλωση των αυγών είναι ο ευκολότερος τρόπος για να ενισχύσουμε τον οργανισμό μας με βιταμίνη D ειδικά τον χειμώνα
ο κρόκος του αυγού περιέχει περίπου 40 IU
b) λιπαρά ψάρια όπως
ο σολομός
το σκουμπρί
ο τόνος και
το χέλι
π.χ ένα φιλέτο σολομού περιέχει περίπου 450 IU -διεθνείς μονάδες- ένα αρκετά μεγάλο μέρος από τη συνιστώμενη ημερήσια δόση η οποία είναι 600 IU  
c) μανιτάρια
ορισμένα μανιτάρια τα οποία εκτίθενται στο φως του ήλιου παράγουν επίσης βιταμίνη D
d) μουρουνέλαιο -όλοι μας το γνωρίζουμε -μιά κουταλιά της σούπας περιέχει περίπου 1300 IU βιταμίνης D
thalia