Herbal Medicine-Βοτανοθεραπεία Από την αρχαιότητα,τα βότανα εκτιμήθηκαν για τις αναλγητικές και θεραπευτικές τους ικανότητες. Σήμερα ένα ποσοστό περίπου 75% των φαρμάκων μας βασίζονται στις θεραπευτικές ιδιότητες των φυτών. Οι κοινωνίες μας, διά μέσου των αιώνων, ανέπτυξαν τις δικές τους παραδόσεις για να καταφέρουν να κατανοήσουν τα φαρμακευτικά φυτά και τις χρήσεις τους. Κάποιες από αυτές τις παραδόσεις και τις ιατρικές πρακτικές μπορεί να μας φαίνονται παράδοξες και μαγικές, ενώ κάποιες άλλες λογικές και ορθολογιστικές, όλες τους όμως είναι προσπάθειες να ξεπεραστούν οι ασθένειες και ο πόνος και στο τέλος-τέλος να βελτιωθεί η ποιότητα της ζωής. Αυτά με λίγα λόγια ορίζουν την βοτανοθεραπεία.

Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2012

καρύδια και η βοήθειά τους στην αντιμετώπιση του στρες και του άγχους

ω-3 λιπαρά και
γνωρίζουμε ότι καταναλώνοντας τροφές που τα περιέχουν βοηθάμε τον οργανισμό μας να βρίσκεται σε ισορροπία και η δε χοληστερίνη μας να βρίσκεται στα σωστά επίπεδα
κάθε μέρα έρχονται στο φως μελέτες που αποδεικνύουν ότι και άλλες ομάδες λιπαρών οξέων παίζουν σημαντικό ρόλο στην διατήρηση της υγείας μας όπως
το α-λινολενικό οξύ το οποίο 
απομακρύνει το στρες και το άγχος
τα δύο τρόφιμα με τις μεγαλύτερες ποσότητες α-λινολενικού οξέος είναι τα καρύδια και ο λιναρόσπορος 
σε μία πρόσφατη μελέτη πήρε μέρος μια μεγάλη ομάδα ενηλίκων ατόμων χωρισμένα σε τρεις υποομάδες
α.~ η πρώτη ομάδα ακολούθησε μια ισορροπημένη διατροφή χωρίς όμως καρύδια 
β.~ η δεύτερη ομάδα ακολούθησε την ίδια διατροφή εμπλουτισμένη όμως με 40γρ καρύδια και με μια κουταλιά λάδι από καρύδια σε καθημερινή βάση
γ.~ η τρίτη ομάδα ακολούθησε την διατροφή της δεύτερης ομάδας με επιπλέον όμως μία και μισή κουταλιά λάδι λιναρόσπορου
τα αποτελέσματα ήταν θεαματικά
τα άτομα της δεύτερης ομάδας που κατανάλωναν τα καρύδια και
το λάδι τους μείωσαν κατά πολύ την αρτηριακή τους πίεση και
την χοληστερίνη τους το δε εντυπωσιακότερο ήταν ότι όταν εκτέθηκαν σε στρεσογόνους παράγοντες παρουσίασαν πολύ μικρή αύξηση της αρτηριακής τους πίεσης σε σχέση με όσους δεν κατανάλωναν στα δε
άτομα της τρίτης ομάδας που κατανάλωναν και λάδι λιναρόσπορου μετριάστηκε και ο καρδιαγγειακός κίνδυνος χάρη στις ισχυρές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες του λιναρόσπορου και του λαδιού του
στο τέλος της μελέτης οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι μια διατροφή πλούσια σε α-λινολενικό οξύ δηλαδή σε καρύδια και λιναρόσπορο μας προστατεύει από το στρες και το άγχος
τα αποτελέσματα της μελέτης έχουν μεγάλη σημασία γιατί παρατηρούμε ότι μια μικρή αλλαγή των διατροφικών μας συνηθειών μας βοηθάει να αντιδράσουμε πολύ καλύτερα σε στρεσογόνους παράγοντες που συναντάμε στην καθημερινότητά μας και οι οποίοι δεν είναι και λίγοι................
thalia
ας θυμηθούμε και: 
γύρη για τις ρυτίδες-καρύδια και κουκουνάρια για νεανικό δέρμα υγιές και όμορφο στήθος 
μιά χούφτα ξηροί καρποί την ημέρα μπορούν να νικήσουν το λίπος της κοιλιάς
πηγές:
http://atvb.ahajournals.org/content/26/11/2577.short
http://www.ajcn.org/content/75/2/221.short
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1972963
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0891584900001544

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου