Herbal Medicine-Βοτανοθεραπεία Από την αρχαιότητα,τα βότανα εκτιμήθηκαν για τις αναλγητικές και θεραπευτικές τους ικανότητες. Σήμερα ένα ποσοστό περίπου 75% των φαρμάκων μας βασίζονται στις θεραπευτικές ιδιότητες των φυτών. Οι κοινωνίες μας, διά μέσου των αιώνων, ανέπτυξαν τις δικές τους παραδόσεις για να καταφέρουν να κατανοήσουν τα φαρμακευτικά φυτά και τις χρήσεις τους. Κάποιες από αυτές τις παραδόσεις και τις ιατρικές πρακτικές μπορεί να μας φαίνονται παράδοξες και μαγικές, ενώ κάποιες άλλες λογικές και ορθολογιστικές, όλες τους όμως είναι προσπάθειες να ξεπεραστούν οι ασθένειες και ο πόνος και στο τέλος-τέλος να βελτιωθεί η ποιότητα της ζωής. Αυτά με λίγα λόγια ορίζουν την βοτανοθεραπεία.

Πέμπτη, 24 Οκτωβρίου 2013

γιατί πρέπει να τρώμε αγγούρι

αγγούρι
και
προάγει την υγεία των αρθρώσεών μας
ανακουφίζει από την αρθρίτιδα
καταπολεμά την ουρική αρθρίτιδα
το αγγούρι σαν μια εξαιρετική πηγή διοξειδίου του πυριτίου προωθεί την υγεία των αρθρώσεων με την ενίσχυση των συνδετικών ιστών όπως
οστών
μυών
χόνδρων
τενόντων
ενώ ταυτόχρονα αποτοξινώνει τον οργανισμό...
ενισχύοντάς το με καρότο έχουμε ένα δυναμικό τρόφιμο το οποίο
- ανακουφίσει από την ουρική αρθρίτιδα
- ανακουφίζει από τον πόνο της αρθρίτιδας ενώ παράλληλα
- μειώνει τα επίπεδα του ουρικού οξέος...
αγγούρι
και
κρατά τα νεφρά μας υγιή
το αγγούρι μειώνει τα επίπεδα ουρικού οξέος στο σώμα μας άρα και διατηρεί υγιή τα νεφρά μας
αγγούρι
και
αναπληρώνει την καθημερινή ανάγκη του οργανισμού μας για
βιταμίνες
μέταλλα και
ιχνοστοιχεία 
το αγγούρι έχει τις περισσότερες από τις βιταμίνες που χρειάζεται το σώμα μας μέσα σε μια μέρα
όπως
βιταμίνη Α
βιταμίνες του συμπλέγματος Β - Β2,Β6,φυλλικό οξύ ή φολικό οξύ ή Β9 -
βιταμίνη C και
βιταμίνη Ε
οι οποίες ενισχύουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα και μας δίνουν ενέργεια...
μέταλλα  και ιχνοστοιχεία όπως
ασβέστιο
κάλιο
μαγνήσιο
σίδηρο
θείο 
φώσφορο
και αν θέλουμε να το ισχυροποιήσουμε το συνδυάζουμε με σπανάκι και
καρότο και βέβαια δεν πετάμε ποτέ τη φλούδα του διότι
περιέχει μια πολύ καλή ποσότητα βιταμίνης C περίπου
το 12%  της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης...
ας μην νομίζουμε λοιπόν ότι το αγγούρι είναι ένα φτωχό φρούτο - γιατί περί φρούτου πρόκειται - και
μην ξεχνάμε να το έχουμε και αυτό στην καθημερινή μας διατροφή...
σε επόμενη ανάρτηση όλες οι πληροφορίες για το αγγούρι...
~~~~~~~~~~~~
πηγές πληροφόρησης και:
http://www.naturalnews.com
http://www.nutritionj.com/content/9/1/45
thalia