Herbal Medicine-Βοτανοθεραπεία Από την αρχαιότητα,τα βότανα εκτιμήθηκαν για τις αναλγητικές και θεραπευτικές τους ικανότητες. Σήμερα ένα ποσοστό περίπου 75% των φαρμάκων μας βασίζονται στις θεραπευτικές ιδιότητες των φυτών. Οι κοινωνίες μας, διά μέσου των αιώνων, ανέπτυξαν τις δικές τους παραδόσεις για να καταφέρουν να κατανοήσουν τα φαρμακευτικά φυτά και τις χρήσεις τους. Κάποιες από αυτές τις παραδόσεις και τις ιατρικές πρακτικές μπορεί να μας φαίνονται παράδοξες και μαγικές, ενώ κάποιες άλλες λογικές και ορθολογιστικές, όλες τους όμως είναι προσπάθειες να ξεπεραστούν οι ασθένειες και ο πόνος και στο τέλος-τέλος να βελτιωθεί η ποιότητα της ζωής. Αυτά με λίγα λόγια ορίζουν την βοτανοθεραπεία.

Σάββατο, 5 Μαΐου 2018

Ρυζόγαλο με γάλα αμυγδάλου και μέλι

Ρυζόγαλο:και ποιος από εμάς δεν γνωρίζει το θεσπέσιο αυτό επιδόρπιο;
Ένα γευστικότατο και ενδιάμεσο γεύμα για μικρούς και μεγάλους που οι περισσότεροι από εμάς κάποια στιγμή της ζωής μας το γευτήκαμε από τα χέρια κάποιας γιαγιάς.
Ας το ετοιμάσουμε με μιά συνταγή με καταπληκτική γεύση.
Ρυζόγαλο με γάλα αμυγδάλου,ρύζι μπασμάτι ή γλασέ και μέλι.
Και θα χρειαστούμε
- 700gr γάλα αμυγδάλου
- μισό φλιτζάνι ρύζι γλασέ ή μπασμάτι,περίπου 100gr
-1/3 από το κουταλάκι του γλυκού σποράκια φυσικής βανίλιας
-μισό κουταλάκι του γλυκού κανέλα Κεϊλάνης,για το σερβίρισμα
-τρεις κουταλιές της σούπας μέλι-ανάλογα πόσο γλυκό θέλουμε το ρυζόγαλό μας
-μία κουταλιά της σούπας  corn flour.
Και:
Πλένουμε το ρύζι και το μισοβράζουμε με ένα φλιτζάνι νερό.
Όταν πιει το περισσότερο νερό προσθέτουμε το γάλα και ανακατεύουμε.
Το αφήνουμε να βράσει για 15 λεπτά σε χαμηλή θερμοκρασία.
Δεν ξεχνάμε να ανακατεύουμε πότε-πότε με ξύλινη κουτάλα για να μην μας κολλήσει.
Ρίχνουμε σε ένα φλυτζάνι λίγο γάλα και το corn flour και ανακατεύουμε να διαλυθεί και το προσθέτουμε στο ρυζόγαλο μαζί με τη βανίλια και το μέλι.
Ανακατεύουμε πολύ καλά για λίγα λεπτά,αποσύρουμε από τη φωτιά και μοιράζουμε το ρυζόγαλό μας σε 8-10 γυάλινα μπωλ,και αφού κρυώσουν τελείως τα καλύπτουμε με διάφανη ζελατίνα και τα διατηρούμε στο ψυγείο αν ήδη δεν τα έχουμε φάει.
Το ρυζόγαλο τρώγεται ζεστό,σε θερμοκρασία δωματίου,αλλά και κρύο.
Μπορούμε να το διατηρήσουμε στο ψυγείο για 3-4 μέρες.
Το σερβίρουμε πασπαλισμένο με κανέλα Κευλάνης.
Το ρυζόγαλο είναι ένα θρεπτικότατο επιδόρπιο άριστο σνακ για τα παιδιά μας που τους χαρίζει ενέργεια αλλά και τα θρεπτικά ιχνοστοιχεία των συστατικών του.
Σημείωση:Πολλοί μιλούν για ένα αδιέξοδο διατροφικό και ότι είναι δύσκολο να ακολουθήσει ο σημερινός άνθρωπος μία ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή.
Σίγουρα υπάρχουν δυσκολίες και απαιτείται περισσότερος χρόνος,αλλά τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο.
Με λίγο περισσότερη προσπάθεια πάντα βρίσκουμε και τρόπο και χρόνο να προσφέρουμε στον εαυτό σας και σε αυτούς που αγαπάμε αυτό που τους αξίζει!!!
Σύνταξη,παρουσίαση:thalia-botanologia.blogspot.gr

Η κατανάλωση γρήγορου φαγητού "καθυστερεί την ώρα της εγκυμοσύνης" και αυξάνει τη στειρότητα

Μια υγιεινή διατροφή είναι εξίσου σημαντική πριν από την εγκυμοσύνη όπως και κατά τη διάρκεια της.
Οι γυναίκες που τρώνε πολλά γρήγορα φαγητά,φαστ φουντ, και πολύ λίγα  φρούτα  χρειάζονται πολύ χρόνο για να μείνουν έγκυες και είναι λιγότερο πιθανό να συλλάβουν μέσα σε ένα χρόνο σύμφωνα με μια νέα διεθνή επιστημονική έρευνα.
Αντίθετα οι γυναίκες που η καθημερινή τους διατροφή περιλαμβάνει πολλά φρούτα και ειδικά την περίοδο  πριν από τη σύλληψη, έχουν μεγάλες πιθανότητες να μείνουν έγκυες σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα,σύμφωνα με  μελέτη που δημοσιεύθηκε την Παρασκευή  στο περιοδικό Human Reproduction.
Στη μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Human Reproduction,Ανθρώπινη αναπαραγωγή, ρωτήθηκαν 5.598 γυναίκες σχετικά με τη διατροφή τους.
Οι γυναίκες αυτές δεν είχαν γεννήσει στο παρελθόν και κατάγονταν από το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία.
Μεταξύ των γυναικών της μελέτης,οι  468 (8%) χαρακτηρίστηκαν ως στείρες ,αυτές που χρειάστηκαν περισσότερο από ένα χρόνο για να συλλάβουν και οι 2.204 (39%) γόνιμες,αυτές που συνέλαβαν μέσα σε ένα μήνα.
Burgers, πίτσα και τηγανητό κοτόπουλο  ενέχουν τον κίνδυνο υπογονιμότητας 
Κατά τη διάρκεια της πρώτης προγεννητικής επίσκεψης κάθε γυναίκας - που συνέβη μεταξύ της 14ης και της 16ης εβδομάδας της εγκυμοσύνης - οι μαίες συνέλεξαν πληροφορίες.
Όταν οι ερευνητές εξέτασαν τις επιπτώσεις της διατροφής στην υπογονιμότητα, διαπίστωσαν ότι στις γυναίκες με τη μικρότερη πρόσληψη φρούτων ο κίνδυνος υπογονιμότητας αυξήθηκε από 8% σε 12% και σε όσους κατανάλωναν γρήγορο φαγητό τέσσερις ή περισσότερες φορές την εβδομάδα ο κίνδυνος υπογονιμότητας αυξήθηκε από 8% σε 16%.
Οι ερευνητές διαπίστωσαν επίσης ότι η κατανάλωση πριν από τη σύλληψη, είτε από πράσινα φυλλώδη λαχανικά είτε από ψάρια, δεν επηρέασε το χρόνο σύλληψης.

Μια αδυναμία της μελέτης, όπως σημείωσαν οι ερευνητές, ήταν ότι δεν συγκέντρωσαν πληροφορίες από τους πατέρες.


"Μια  πρόσφατη ανασκόπηση*  της διατροφής των αντρών και των δεικτών γονιμότητας έδειξε ότι η υψηλότερη πρόσληψη φρούτων και λαχανικών συνδέεται με αυξημένη κινητικότητα σπέρματος, ενώ μια υψηλότερη πρόσληψη πλούσιων σε λιπαρά τροφών και γλυκών μπορεί να μειώσει την ποιότητα του σπέρματος", γράφει η Δρ Grieger και οι συν-συγγραφείς της.

"Τα ευρήματα αυτά δείχνουν ότι η κατανάλωση μιας καλής ποιότητας τροφίμων, που περιλαμβάνει φρούτα και την ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης fast-food βελτιώνει τη γονιμότητα και μειώνει το χρόνο που χρειάζεται για να μείνει έγκυος μιά γυναίκα", δήλωσε η καθηγήτρια Claire Roberts, του Πανεπιστημίου της Αδελαΐδας.
Η πρώτη συγγραφέας, Δρ Jessica Grieger, μεταδιδακτορική ερευνήτρια στο Πανεπιστήμιο της Αδελαΐδας, δήλωσε: ‘Τα δεδομένα μας δείχνουν ότι η συχνή κατανάλωση γρήγορων τροφών,φαστ φουντ,καθυστερεί τον χρόνο μιας επερχόμενης εγκυμοσύνης‘.
~~~~~~~~~~~~~~~
Αυτά λένε οι ερευνητές,τα οποία οι γυναίκες που προσπαθούν να μείνουν έγκυες πρέπει να τα λάβουν σοβαρά "υπ' όψιν" τους και να θυμούνται πως ακόμα και «Οι μικρές τροποποιήσεις στη διατροφή βελτιώνουν κατά πολύ τη γονιμότητα» όπως επισημαίνει η Δρ Grieger

πηγές και αναφορές:
https://academic.oup.com/humrep/advance-article/doi/10.1093/humrep/dey079/4989162
*https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4892303/
https://medicalxpress.com/news/2018-05-women-fast-food-longer-pregnant.html
Σύνταξη,κείμενο thalia-botanologia.blogspot.com