Herbal Medicine-Βοτανοθεραπεία Από την αρχαιότητα,τα βότανα εκτιμήθηκαν για τις αναλγητικές και θεραπευτικές τους ικανότητες. Σήμερα ένα ποσοστό περίπου 75% των φαρμάκων μας βασίζονται στις θεραπευτικές ιδιότητες των φυτών. Οι κοινωνίες μας, διά μέσου των αιώνων, ανέπτυξαν τις δικές τους παραδόσεις για να καταφέρουν να κατανοήσουν τα φαρμακευτικά φυτά και τις χρήσεις τους. Κάποιες από αυτές τις παραδόσεις και τις ιατρικές πρακτικές μπορεί να μας φαίνονται παράδοξες και μαγικές, ενώ κάποιες άλλες λογικές και ορθολογιστικές, όλες τους όμως είναι προσπάθειες να ξεπεραστούν οι ασθένειες και ο πόνος και στο τέλος-τέλος να βελτιωθεί η ποιότητα της ζωής. Αυτά με λίγα λόγια ορίζουν την βοτανοθεραπεία.

Τρίτη, 4 Δεκεμβρίου 2018

Βότανα και τρόποι χρήσης:έγχυμα

Ένας από τους βασικούς τρόπους χρήσης των βοτάνων είναι το έγχυμα.
Το έγχυμα είναι ο απλούστερος τρόπος επεξεργασίας των υπέργειων μερών των φυτών και των βοτάνων ειδικότερα των φύλλων και των λουλουδιών τους!
Είτε λοιπόν θέλουμε να παρασκευάσουμε  ιάματα,είτε θέλουμε να παρασκευάσουμε αναζωογονητικά και χαλαρωτικά ποτά ο τρόπος είναι ίδιος.
Με τον ίδιο τρόπο δηλαδή εγχύουμε ένα βότανο,με τον ίδιο και τα μείγματα των βοτάνων.
Μπορούμε  δε να πιούμε το έγχυμα κρύο ή ζεστό.
Η φαρμακευτική αξία πολλών βοτάνων έχει την έδρα της στα πτητικά αιθέρια έλαιά τους τα οποία διαχέονται στον αέρα αν δεν έχουμε φροντίσει να σκεπάσουμε πολύ καλά το σκεύος παρασκευής του εγχύματός μας!
Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό....
 read more: https://botanologia.gr/votana-kai-tropoi-chrisis-egchyma/

Τα οφέλη του να κοιμόμαστε γυμνοί

Το να κοιμάστε γυμνός μπορεί να μην είναι στις προτεραιότητές σας όταν πρόκειται για τη βελτίωση της υγείας σας, αλλά υπάρχουν κάποια οφέλη που μπορεί να είναι πάρα πολύ καλά και να τα αγνοείτε. Δεδομένου ότι το να κοιμάστε γυμνός είναι κάτι που μπορείτε να το δοκιμάσετε πολύ εύκολα, γιατί όχι;
Όπως αποδεικνύεται, υπάρχουν πολλά οφέλη από το να κοιμάστε γυμνός. Μπορεί να έχετε ακούσει για μερικά από αυτά, όμως άλλα μπορεί να σας εκπλήξουν.

Κοιμάστε γρηγορότερα
Σύμφωνα με το Εθνικό Ίδρυμα Υπνου, η θερμοκρασία του σώματός σας είναι το κλειδί για το πώς κοιμάστε. Είναι στην πραγματικότητα μέρος του κιρκαδικού σας ρυθμού, του βιολογικού ρυθμού που λειτουργεί ως «ρολόι» του σώματός σας για ύπνο.
Η χαμηλή θερμοκρασία δείχνει στο σώμα σας ότι ήρθε η ώρα να κοιμηθεί, οπότε το να κοιμάστε γυμνός - και επιτρέποντας τη θερμοκρασία του σώματός σας να πέσει - μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε γρηγορότερα.

Καλύτερη ποιότητα ύπνου
Δεν είναι μόνο ότι η χαμηλή θερμοκρασία σώματος μπορεί να σας βοηθά να κοιμηθείτε γρηγορότερα, καθώς βελτιώνει επίσης τη συνολική ποιότητα ύπνου. Οι ειδικοί υποδεικνύουν ότι η ιδανική θερμοκρασία για την κρεβατοκάμαρά σας είναι  μεταξύ 15 με 19 ° C.
Ξέρατε ότι…
Σύμφωνα με τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων, η χρόνια στέρηση ύπνου συνδέεται με πολλές παθήσεις, όπως ο διαβήτης τύπου 2, η νόσος της καρδιάς και των αιμοφόρων αγγείων, η παχυσαρκία και η κατάθλιψη.

Διατηρεί το δέρμα υγιές
Με το να κοιμάστε γυμνός μπορείτε να συμβάλλετε στην αύξηση της συνολικής ποιότητας ύπνου. Μπορεί επίσης με αυτή τη συνήθεια να βελτιώσετε το δέρμα σας. Μία μικρή μελέτη εξέτασε αν ο κακός ύπνος περιορίζει την ικανότητα του δέρματος να θεραπεύεται από μια μικρή πληγή.
Οι ερευνητές διαχώρισαν τους συμμετέχοντες σε τρεις ομάδες - μία που έλαβε "επαρκή" ύπνο, μία που στερήθηκε τον ύπνο και μία τρίτη που στερήθηκε ύπνο αλλά έλαβε επιπλέον θρεπτικά συστατικά. Αυτό που βρήκαν ήταν ότι η ομάδα που κοιμόταν καλά ανέκαμψε γρηγορότερα από τις άλλες δύο ομάδες.
Αυτό δείχνει ότι η επίτευξη αρκετού ύπνου θα μπορούσε να βοηθήσει το δέρμα σας να ανακάμψει και να παραμείνει υγιές- αν κοιμάστε γυμνός βοηθά αυτό να συμβεί, ακόμα καλύτερα.

Μειώστε το στρες και το άγχος
Ένας άλλος λόγος που το να κοιμάστε γυμνός μπορεί να είναι μια καλή αλλαγή, είναι ότι θα μπορούσε να βοηθήσει στη μείωση του συνολικού στρες και του άγχους. Δεν είναι μυστικό ότι ο κακός ύπνος έχει σημαντικό αντίκτυπο στα επίπεδα άγχους. Μελέτες υποδηλώνουν ότι ο κακός ύπνος συνδέεται με την κατάθλιψη και αυξάνει τον κίνδυνο αυτοκτονίας.
Ενώ το άγχος και το στρες μπορούν να προκαλέσουν αϋπνία, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι η βελτίωση της ποιότητας του ύπνου σας - και ο επαρκής ύπνος - μπορεί να σας βοηθήσει.

Αποφεύγετε την αύξηση του σωματικού βάρους
Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα όταν κοιμάστε, αυτό θα μπορούσε να προκαλέσει ''όλεθρο'' στη ζωή σας με πολλούς τρόπους. Μία μελέτη παρακολούθησε περισσότερους από 21.000 ανθρώπους για τρία χρόνια και βρήκε πιθανή σχέση ανάμεσα στον ανεπαρκή ύπνο και την αύξηση βάρους. Τα άτομα που, σύμφωνα με πληροφορίες, είχαν κοιμηθεί  μέχρι και 5 ώρες τη νύχτα είχαν περισσότερες πιθανότητες να πάρουν βάρος.
Ένας ακόμη λόγος για να κοιμάστε γυμνός; Κρατώντας το σώμα σας κρύο το βράδυ μπορεί να ενισχύετε τις ικανότητές σας στην καύση θερμίδων. Μια μικρή μελέτη σε πέντε άνδρες ανακάλυψε ότι η έκθεση σε ψυχρότερες θερμοκρασίες, γύρω στους 19 βαθμούς Κελσίου, βοήθησε τους οργανισμούς τους να αυξήσουν τη δραστηριότητα καύσης λίπους.

Χαμηλότερος κίνδυνος καρδιακής νόσου και διαβήτη τύπου 2
Εάν δεν κοιμάστε αρκετά τη νύχτα, θα μπορούσατε να διατρέχετε κίνδυνο για διαβήτη ή καρδιακές παθήσεις. Μια μελέτη του 2010 εξέτασε τα δεδομένα από 1.455 άτομα σε διάστημα έξι ετών και βρήκε συσχετισμό μεταξύ της μικρότερης διάρκειας ύπνου και του αυξημένου κινδύνου για διαβήτη, γεγονός που με τη σειρά του μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων.
Με το να κοιμάστε γυμνός, μπορείτε να αυξήσετε την ικανότητά σας να κοιμηθείτε ταχύτερα και να παραμείνετε κοιμισμένοι, κάτι που θα μπορούσε να κάνει τη διαφορά όταν πρόκειται για την υγεία σας.

Προωθείτε την υγεία του κόλπου
Το να κοιμάστε γυμνή είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την υγεία του κόλπου και να αποφύγετε λοιμώξεις από μύκητες. Τα σφιχτά φορεμένα ή ιδρωμένα εσώρουχα μπορούν να αυξήσουν τον κίνδυνο για κολπική μόλυνση από μύκητες, καθώς στους μύκητες αρέσει να μεγαλώνουν σε ζεστά και υγρά μέρη.
Ανεξάρτητα από το τι φοράτε κατά τη διάρκεια της ημέρας, το να κοιμάστε γυμνή είναι ένας εύκολος τρόπος για να κρατήσετε υγιή τον κόλπο σας.

Αυξάνεται η αντρική γονιμότητα
Οι γυναίκες δεν είναι οι μόνες που μπορούν να επωφεληθούν από το να κοιμούνται γυμνές. Μια πρόσφατη μελέτη σε 656 άνδρες εξέτασε τη σύνδεση μεταξύ της ένδυσης με σφιχτά ενδύματα και του χαμηλότερου αριθμού σπερματοζωαρίων. Οι άνδρες που ανέφεραν ότι φορούσαν μπόξερ είχαν υψηλότερη συγκέντρωση σπέρματος και συνολικό αριθμό σπερματοζωαρίων από εκείνους που φορούσαν σφιχτά εσώρουχα.
Το να κοιμάστε γυμνός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κρατήσετε τους όρχεις δροσερούς και σε μια βέλτιστη θερμοκρασία για την υγεία των σπερματοζωαρίων.

Ενισχύετε την αυτοεκτίμηση
Είναι επίσης τρόπος να έρχεστε σε επαφή με το σώμα σας και να ενισχύσετε την αυτοεκτίμησή σας. Μία μελέτη διαπίστωσε ότι ο «γυμνός» ύπνος βοήθησε στην ενίσχυση της αυτοεκτίμησης και της συνολικής εικόνας του σώματος, η οποία είναι σίγουρα μια νίκη στον πόλεμο των κόμπλεξ.

Βελτιώνετε τη σχέση σας
Ενώ το σεξ μπορεί να είναι ένα μεγάλο κομμάτι της σχέσης σας, ο «γυμνός» ύπνος με τον σύντροφό σας μπορεί να είναι εξίσου θαυμάσιος. Στην πραγματικότητα, μια μελέτη ανακάλυψε ότι η επαφή δέρμα με δέρμα μεταξύ των ενηλίκων διεγείρει την απελευθέρωση της ωκυτοκίνης, η οποία παίζει σημαντικό ρόλο στην οικοδόμηση της αγάπης.

Ακόμη καλύτερα: Το άγγιγμα του συντρόφου σας είναι επίσης εξαιρετικό για την υγεία σας - όχι μόνο τη σχέση σας - και με το να κοιμάστε γυμνοί θα αποκομίσετε και τα δύο οφέλη.
πηγή:iatronet.gr

Παντεσπάνι-Φτιάχνουμε μόνοι σας βάσεις παντεσπάνι για τα γλυκά μας

Φτιάχνουμε μόνοι σας βάσεις παντεσπάνι για τα γλυκά μας με μια συνταγή του Νικ. Τσελεμεντέ.
Με σκέτο αλεύρι για άσπρο παντεσπάνι ,με κακάο για παντεσπάνι σοκολάτας.

Υλικά συνταγής
6 αβγά
1 φλιτζάνι τσαγιού ζάχαρη
2 φλιτζάνια τσαγιού αλεύρι
1 βανίλια ή ξύσμα λεμονιού
1 κ.γ. μπεικιν πάουντερ
λάδι για άλειμμα ταψιού
Για παντεσπάνι σοκολάτας αντικαταστήστε 3 κ.σ. αλεύρι με 3 κ.σ. κακάο
Για το σιρόπι:
Για να σιροπιάσουμε το παντεσπάνι μας βράζουμε για 3′-4΄,1 ποτήρι νερό, 1 ποτήρι ζάχαρη και λίγη βανίλια.

Εκτέλεση συνταγής
Σπάμε τα αβγά και  τοποθετούμε χωριστά τους κρόκους και τα ασπράδια.
Προσθέτουμε στο σκεύος με τους κρόκους  τη ζάχαρη,κρατάμε 2 κουταλιές για τη μαρέγκα,και τα χτυπάμε με το μίξερ χειρός καλά μέχρι να ασπρίσει το μείγμα.
Χτυπάμε  τα ασπράδια μόνα τους με το μίξερ για μερικά λεπτά μέχρι να γίνει μια σφιχτή μαρέγκα.
Προσθέτουμε και τη ζάχαρη και ανακατεύουμε απαλά με μια κουτάλα για να ενσωματωθεί η ζάχαρη.
Προσθέτουμε σταδιακά τη μαρέγκα στο μείγμα με τους κρόκους και συνεχίζουμε να αν ανακατεύουμε με κουτάλα με πολύ απαλές κινήσεις .
Προσθέτουμε σταδιακά το αλεύρι ανακατεμένο με το μπέικιν.
Συνεχίζουμε το ανακάτεμα μέχρι να ενσωματωθεί το αλεύρι στα υγρά υλικά και να έχουμε μια λεία κρέμα.
Αδειάζουμε το μείγμα σε στρογγυλό ταψί 25 εκ. περίπου,  ελαφρά βουτυρωμένο,ή χαρτί ψησίματος και ψήνουμε το παντεσπάνι σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για 30-35 λεπτά μέχρι να ροδίσει και να φουσκώσει καλά.
Το βγάζουμε από το φούρνο.
Αφήνουμε να κρυώσει πολύ καλά πριν το κόψουμε σε 2 ή 3 οριζόντια μέρη.
Για τη κοπή χρησιμοποιούμε μεγάλο μαχαίρι ψωμιού, με δόντια.
botanologia.gr