Herbal Medicine-Βοτανοθεραπεία Από την αρχαιότητα,τα βότανα εκτιμήθηκαν για τις αναλγητικές και θεραπευτικές τους ικανότητες. Σήμερα ένα ποσοστό περίπου 75% των φαρμάκων μας βασίζονται στις θεραπευτικές ιδιότητες των φυτών. Οι κοινωνίες μας, διά μέσου των αιώνων, ανέπτυξαν τις δικές τους παραδόσεις για να καταφέρουν να κατανοήσουν τα φαρμακευτικά φυτά και τις χρήσεις τους. Κάποιες από αυτές τις παραδόσεις και τις ιατρικές πρακτικές μπορεί να μας φαίνονται παράδοξες και μαγικές, ενώ κάποιες άλλες λογικές και ορθολογιστικές, όλες τους όμως είναι προσπάθειες να ξεπεραστούν οι ασθένειες και ο πόνος και στο τέλος-τέλος να βελτιωθεί η ποιότητα της ζωής. Αυτά με λίγα λόγια ορίζουν την βοτανοθεραπεία.

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024

Μπακαλιάρος:πως τον ξαλμυρίζουμε και γιατί τρώμε μπακαλιάρο την 25η Μαρτίου


Βακαλάος : Πως θα τον ξαλμυρίζουμε, πως θα τον μαγειρέψουμε, γιατί τρώμε μπακαλιάρο την 25η Μαρτίου και πιά η σχέση του με την σταφίδα. Οι Πορτογάλοι τον λένε bacalhau,δηλαδή βακαλάο, οι Ιταλοί baccalaro, δηλαδή μπακαλιάρο και μεις οι Έλληνες βακαλάο ή μπακαλιάρο, για να μην παραπονεθεί κανένας!
       Το έθιμο του βακαλάου
Παραδοσιακό έδεσμα της ημέρας του Ευαγγελισμού, της γνωστής μας εκκλησιαστικής θεομητορικής εορτής αλλά και της Εθνικής Εορτής της Ελλάδας, κατά την οποία τιμάται ο Εορτασμός της Ελληνικής Επανάστασης του 1821,είναι ο μπακαλιάρος και μάλιστα συνοδεία σκορδαλιάς....
Αφού τελειώσουμε με το ξαλμύρισμα, κόβουμε τον βακαλάο σε κομμάτια στο μέγεθος που χρειάζεται η συνταγή μας και τα βάζουμε σε ένα τρυπητό για να στραγγίσουν, για τουλάχιστον μια ώρα.
Το μαγείρεμα του βακαλάου μας πρέπει να είναι ολιγόλεπτο, διαφορετικά θα στεγνώσει και θα χάσει τη νοστιμιά του.
       Σαλάτα με ξαλμυρισμένο και καλά στραγγισμένο βακαλάο
Αν μαρινάρουμε τον βακαλάο για τέσσερις περίπου ώρες μπορούμε να τον σερβίρουμε και ωμό εν είδει «σούσι» ή σαν συστατικό μιας πλούσιας σαλάτας με λαχανικά όπως –
– τριμμένο καρότο
– ροδέλες κρεμμύδι....

Dr. Ulrich Warnke - Συνείδηση, πνευματικότητα και κβαντική φυσική - πώς ελέγχει το μυαλό μας το σώμα;

Dr  Ulrich Warnke - Συνείδηση, πνευματικότητα και κβαντική φυσική.
Πώς ελέγχει το μυαλό μας το σώμα; 
Γιατί λειτουργεί το φαινόμενο εικονικού φαρμάκου; 
Ποιες ευκαιρίες υπάρχουν στο συνειδητό όνειρο; 
Ο βιολόγος και κβαντικός φιλόσοφος του saarländische  dr. Ο Ulrich Warnke είναι πεπεισμένος ότι το κλειδί για πολλά μυστήρια της ανθρώπινης ύπαρξης βρίσκεται στον συνδυασμό νέων επιστημονικών ευρημάτων και παλαιών διδασκαλιών σοφίας. 
Σε συνέντευξή του μιλά για τους μηχανισμούς που δημιουργούν την προσωπική μας "πραγματικότητα" από τη "θάλασσα όλων των πιθανοτήτων" μέσω της συνείδησής μας. Αυτή η συνομιλία με τον dr. Ulrich Warnke έλαβε χώρα για την κινηματογραφική παραγωγή "The Power of Thoughts 
Απόσπασμα από την συνέντευξη:
Το πρόβλημα με τους επιστήμονες της κβαντικής φυσικής είναι η μέτρηση. 
Για να καταλήξουν σε ένα συμπέρασμα χρειάζονται μετρήσιμα αποτελέσματα. 
Όμως για να καταλήξουν σε ένα συμπέρασμα χρειάζεται η συνεργασία ενός πνεύματος και μιας συνείδησης. 
Επειδή όμως το πνεύμα δεν είναι μετρήσιμο το αποκλείουν και αυτό είναι τεράστιο έλλειμα.
Δεν μπορούμε να αποκλείουμε τις σκέψεις από την στιγμή που μέσω της σκέψης θα καταλήξουμε σε ένα συμπέρασμα. 
Ο Νεύτων όρισε τον νόμο της αιτίας και του αποτελέσματος, αλλά ο νόμος αυτός δεν ισχύει στην κβαντική φυσική στην οποία δεν υπάρχει αιτιότητα και αυτό έρχεται σε αντίθεση με τον τρόπο λειτουργίας του ανθρώπινου νου.
Ο νόμος του Νεύτωνα μας λέει ότι όταν γνωρίζω την διαδικασία της εξέλιξης μπορώ να μαντέψω το αποτέλεσμα και αυτό στην κβαντική φυσική δεν ισχύει.
Στην κβαντική φυσική υπάρχουν όλες οι πιθανότητες και μέσω της συνείδησής μας παίρνουμε μια, την δεσμεύουμε και την υλοποιούμε. 
Τότε δημιουργείται ένα κβαντικό σωματίδιο και μεταφέρονται δυνάμεις οι οποίες ανήκουν στον χώρο της κλασικής φυσικής και μπορούν να αναλυθούν.
Αυτή είναι η συμμετοχή του πνεύματος στην δημιουργία. 
Πρέπει η επιστήμη να δεχθεί ότι η πνευματικότητα είναι μέρος της δημιουργίας. 
Αυτή είναι η διαδικασία της δημιουργίας που επινόησε η φύση. 
Γι’ αυτό μας δημιούργησε με συνείδηση και πνευματικότητα.
Αν θέλουμε λοιπόν να ερευνήσουμε με ειλικρίνεια τις φυσικές επιστήμες, πρέπει να δώσουμε την θέση που της ανήκει στην πνευματικότητα. 
Τα φυσικά αποτελέσματα δεν μπορούν να είναι μετρήσιμα επειδή δεν είναι τα πάντα μεταφορά φυσικών δυνάμεων. 
Υπάρχει και η μεταφορά πληροφοριών.
Εάν για παράδειγμα βλέπετε στην τηλεόραση μια εικόνα που αφορά ένα σεισμό, μπορείτε να μετρήσετε όλα τα πίξελ της οθόνης, αλλά δεν μπορείτε να διαβάσετε την πληροφορία σεισμός. 
Το πνεύμα είναι αυτό που θα καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα.
Δεν μπορεί λοιπόν η επιστήμη να αγνοήσει την πραγματικότητα αυτή. 
Είναι επιτακτικό η επιστήμη να αναγνωρίσει ότι η πνευματικότητα είναι μέρος της επιστήμης.
                  
επιμέλεια κειμένου:ntina/thalia-botanologia.gr