Herbal Medicine-Βοτανοθεραπεία Από την αρχαιότητα,τα βότανα εκτιμήθηκαν για τις αναλγητικές και θεραπευτικές τους ικανότητες. Σήμερα ένα ποσοστό περίπου 75% των φαρμάκων μας βασίζονται στις θεραπευτικές ιδιότητες των φυτών. Οι κοινωνίες μας, διά μέσου των αιώνων, ανέπτυξαν τις δικές τους παραδόσεις για να καταφέρουν να κατανοήσουν τα φαρμακευτικά φυτά και τις χρήσεις τους. Κάποιες από αυτές τις παραδόσεις και τις ιατρικές πρακτικές μπορεί να μας φαίνονται παράδοξες και μαγικές, ενώ κάποιες άλλες λογικές και ορθολογιστικές, όλες τους όμως είναι προσπάθειες να ξεπεραστούν οι ασθένειες και ο πόνος και στο τέλος-τέλος να βελτιωθεί η ποιότητα της ζωής. Αυτά με λίγα λόγια ορίζουν την βοτανοθεραπεία.

Τρίτη, 4 Απριλίου 2017

πώς να ενσωματώσουμε περισσότερα αντιοξειδωτικά στη διατροφή μας

από τις πολλές φορές που διαβάζουμε για τα αντιοξειδωτικά έχουμε πιά μάθει πως είναι ουσίες που
περιέχονται στα τρόφιμα και μετατρέπουν τις ελεύθερες ρίζες σε αβλαβή προϊόντα αποβλήτων,τα οποία και
αποβάλλονται από το σώμα πριν προλάβουν να προκαλέσουν οποιαδήποτε ζημιά,δρουν δηλαδή τα αντιοξειδωτικά ως
οδοκαθαριστές συμβάλλοντας στην πρόληψη των βλαβών του οργανισμού μας  από τις ελεύθερες ρίζες
και αφού τα αντιοξειδωτικά μειώνουν
την οξειδωτική βλάβη στα κύτταρα μας να δούμε πως μπορούμε να έχουμε όσο το δυνατόν περισσότερα κάθε φορά στο τραπέζι μας;
ναι;
λοιπόν...
- τα σνακ μας να περιέχουν,κάθε φορά, ένα φρούτο ή ένα λαχανικό ή ένα φρούτο και ένα λαχανικό σε συνδυασμό,π.χ μήλο με καρότο και ας θυμηθούμε διάφορους συνδυασμούς χυμοί φρούτων και λαχανικών με την προσθήκη μπαχαρικών και βοτάνων
- να πίνουμε καθημερινά ένα ρόφημα ή έγχυμα πλούσιο σε αντιοξειδωτικά όπως το τσάι matcha ή όποιο άλλο θέλουμε
- κοιτάζουμε πάντα το πιάτο μας...τι περιέχει;
εάν το φαγητό μας είναι άγχρωμο,χωρίς να υπάρχει μέσα κάποιο λαχανικό πρέπει οπωσδήποτε να προσθέσουμε,είτε παντζάρια, είτε αγγούρι ή μαρούλι ή ότι άλλο θέλουμε το βασικό είναι να προσθέσουμε...
- καρυκεύματα και μπαχαρικά οπωσδήποτε,και σε όλα μας τα φαγητά και στις σαλάτες προσθέτουμε ανάλογα:
κουρκούμι
τζίντερ
πιπέρι μαύρο
πιπέρι κόκκινο
κίμινο
θυμάρι
ρίγανη
γαρύφαλο
κανέλα,γιατί όλα τα καρυκεύματα και τα μπαχαρικά έχουν πλήθος αντιοξειδωτικών και ας θυμηθούμε εδώ για φυσικά αντιοξειδωτικά πρέπει να τρώμε φρούτα και λαχανικά
- ενδιάμεσα στα γεύματα οπωσδήποτε τρώμε
ξηρούς καρπούς,
σπόρους και
αποξηραμένα φρούτα και βέβαια χωρίς αλάτια και ζάχαρες!!!
και ας θυμόμαστε πως συνιστώμενη ημερήσια δόση για τα αντιοξειδωτικά δεν υπάρχει!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
αν θέλουμε στους παρακάτω συνδέσμους μπορούμε να βρούμε διάφορες πληροφορίες για τα αντιοξειδωτικά:
γιατί χρειαζόμαστε τα αντιοξειδωτικά;
Βότανα-φρούτα-λαχανικά και πως μπορούμε να καταπολεμήσουμε τις ρυτίδες από μέσα
τα φρούτα εμφανίζονται να έχουν την υψηλότερη αντικαρκινική δράση από οποιαδήποτε άλλα τρόφιμο
~~~~~~~~~~~~~~~~~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου