Herbal Medicine-Βοτανοθεραπεία Από την αρχαιότητα,τα βότανα εκτιμήθηκαν για τις αναλγητικές και θεραπευτικές τους ικανότητες. Σήμερα ένα ποσοστό περίπου 75% των φαρμάκων μας βασίζονται στις θεραπευτικές ιδιότητες των φυτών. Οι κοινωνίες μας, διά μέσου των αιώνων, ανέπτυξαν τις δικές τους παραδόσεις για να καταφέρουν να κατανοήσουν τα φαρμακευτικά φυτά και τις χρήσεις τους. Κάποιες από αυτές τις παραδόσεις και τις ιατρικές πρακτικές μπορεί να μας φαίνονται παράδοξες και μαγικές, ενώ κάποιες άλλες λογικές και ορθολογιστικές, όλες τους όμως είναι προσπάθειες να ξεπεραστούν οι ασθένειες και ο πόνος και στο τέλος-τέλος να βελτιωθεί η ποιότητα της ζωής. Αυτά με λίγα λόγια ορίζουν την βοτανοθεραπεία.

Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2017

τροφές με περισσότερο κάλιο από τη μπανάνα

μπορεί όλοι  μας να γνωρίζουμε ή να έχουμε ακούσει πως η μπανάνα έχει την υψηλότερη περιεκτικότητα σε κάλιο, όμως στην πραγματικότητα παριέχει λιγότερο από το 10% της ποσότητας που χρειαζόμαστε σε ημερήσια βάση,
και όλοι οι ενήλικες χρειαζόμαστε τουλάχιστον 4.500 mg κάλιο την ημέρα και μια μπανάνα 100 gr έχει περίπου 358 mg.
- και για να θυμηθούμε τι μας χρειάζεται το κάλιο ας ξαναδιαβάσουμε:
botanologia.blogspot.gr *μειώνουμε την πίεση με φυσικούς τρόπους
botanologia.blogspot.gr *βότανα-tips υγείας και ευζωίας,κάλιο και αρτηριακή πίεση
botanologia.blogspot.gr *βότανα-tips υγείας και ευζωίας-το κάλιο,το μαγνήσιο και τα αμύγδαλα
botanologia.blogspot.gr *ένας αντιυπερτασικός χυμός φρούτων
- και ας δούμε ποιες άλλες τροφές μας προσφέρουν το κάλιό τους και μάλιστα σε υψηλότερες ποσότητες από την μπανάνα:
-μαύρα φασόλια
τα 100gr μας δίνουν 1500 mg καλίου
-άσπρα φασόλια
τα 100gr  μας δίνουν 1393 mg καλίου
-δαμάσκηνα
τα 100gr μας δίνουν  732 mg
-πατάτες
τα 100gr μας δίνουν  421 mg καλίου
τα 100gr γλυκοπατάτας μας δίνουν  337mg καλίου
-σέσκουλο
τα 100grμας δίνουν   379 mg καλίου
- κίτρινη κολοκύθα
τα 100gr  μας δίνουν 340 mg καλίου.
και κάποιες με υψηλή περιεκτικότητα μεν αλλά χαμηλότερη της μπανάνας:
-παντζάρι
τα 100grφλιτζάνι μας δίνουν  325 mg καλίου
-σάλτσα ντομάτας
τα 100gr  μας δίνουν 331 mg καλίου
-καρπούζι
τα 100gr μας δίνουν  116 mg καλίου
-πορτοκάλι
τα 100gr μας δίνουν  181 mg καλίου
-αμύγδαλα
τα 100gr μας δίνουν  157 mg καλίου
αυτά λοιπόν είναι κάποια από τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο,τα οποία δεν πρέπει να λείπουν από την εβδομαδιαία διατροφή μας!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~
thalia:botanologia.blogspot.gr