Herbal Medicine-Βοτανοθεραπεία Από την αρχαιότητα,τα βότανα εκτιμήθηκαν για τις αναλγητικές και θεραπευτικές τους ικανότητες. Σήμερα ένα ποσοστό περίπου 75% των φαρμάκων μας βασίζονται στις θεραπευτικές ιδιότητες των φυτών. Οι κοινωνίες μας, διά μέσου των αιώνων, ανέπτυξαν τις δικές τους παραδόσεις για να καταφέρουν να κατανοήσουν τα φαρμακευτικά φυτά και τις χρήσεις τους. Κάποιες από αυτές τις παραδόσεις και τις ιατρικές πρακτικές μπορεί να μας φαίνονται παράδοξες και μαγικές, ενώ κάποιες άλλες λογικές και ορθολογιστικές, όλες τους όμως είναι προσπάθειες να ξεπεραστούν οι ασθένειες και ο πόνος και στο τέλος-τέλος να βελτιωθεί η ποιότητα της ζωής. Αυτά με λίγα λόγια ορίζουν την βοτανοθεραπεία.

Δευτέρα, 5 Ιουλίου 2010

Βότανα-φρούτα-λαχανικά και πως μπορούμε να καταπολεμήσουμε τις ρυτίδες από μέσα

έχει αποδειχθεί επιστημονικά πως
επιλέγοντας βότανα
φρούτα και
λαχανικά πλούσια σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικές ουσίες
διατηρούμε την νεανικότητα του δέρματός μας και
καταπολεμούμε τις ρυτίδες της επιδερμίδας μας  από μέσα...
Γάλλοι επιστήμονες
διαπίστωσαν ότι
γυναίκες που έπαιρναν τρόφιμα πλούσια σε:
βιταμίνη C
βιταμίνη Ε και
σε βήτα-καροτίνη είχαν 23% λιγότερες νέες ρυτίδες ενώ
η μείωση των ήδη υπαρχόντων ήταν 8%...
επιπλέον οι  αντιοξειδωτικές ουσίες των βοτάνων-φρούτων και λαχανικών 
α) σταματούν την καταστροφή του κολλαγόνου και της ελαστίνης
β) προλαμβάνουν και
γ) επιβραδύνουν την οξείδωση άλλων μορίων του σώματος από τις καταστροφικές και επικίνδυνες ελεύθερες ρίζες...
τα βότανα,
τα φρούτα
και
τα λαχανικά  έχουν υψηλότατα επίπεδα αντιοξειδωτικών ουσιών και
επιβάλλεται να
τα εντάξουμε στην διατροφή μας αν θέλουμε να διατηρήσουμε νεανικό ολόκληρο τον οργανισμό μας και
κατ΄επέκταση την επιδερμίδα μας όμορφη,
λαμπερή,
νεανική και χωρίς
ρυτίδες...
ας δούμε κάποια από αυτά που πρέπει οπωσδήποτε να συμπεριλάβουμε στη διατροφή μας:
δαμάσκηνα
σταφίδες
βατόμουρα
σπανάκι
μπρόκολο
λαχανάκια Βρυξελλών
λάχανο
πορτοκάλια
λεμόνια
μανταρίνια
ελαιόλαδο
καρύδια
αμύγδαλα
ρόδια
φράουλες
μούρα
κόκκινα σταφύλια
ακτινίδια
κεράσια
καρπούζι
αχλάδι
βερίκοκα
μελιτζάνες
καρότα
κόκκινη πιπεριά
κανέλα
φασκόμηλο
μαντζουράνα
δεντρολίβανο
αρτεμισία
μαύρο πιπέρι
γαρύφαλλο
ρίγανη
τσάι...
όπως βλέπουμε ο κατάλογος είναι τόσο μακρύς που
αποκλείεται να μην μπορούμε να έχουμε μέχρι τέσσερα ή πέντε από αυτά καθημερινά στο τραπέζι μας...
ας το εφαρμόσουμε!!!!
thalia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου