Herbal Medicine-Βοτανοθεραπεία Από την αρχαιότητα,τα βότανα εκτιμήθηκαν για τις αναλγητικές και θεραπευτικές τους ικανότητες. Σήμερα ένα ποσοστό περίπου 75% των φαρμάκων μας βασίζονται στις θεραπευτικές ιδιότητες των φυτών. Οι κοινωνίες μας, διά μέσου των αιώνων, ανέπτυξαν τις δικές τους παραδόσεις για να καταφέρουν να κατανοήσουν τα φαρμακευτικά φυτά και τις χρήσεις τους. Κάποιες από αυτές τις παραδόσεις και τις ιατρικές πρακτικές μπορεί να μας φαίνονται παράδοξες και μαγικές, ενώ κάποιες άλλες λογικές και ορθολογιστικές, όλες τους όμως είναι προσπάθειες να ξεπεραστούν οι ασθένειες και ο πόνος και στο τέλος-τέλος να βελτιωθεί η ποιότητα της ζωής. Αυτά με λίγα λόγια ορίζουν την βοτανοθεραπεία.

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Πόνοι στην πλάτη και στον αυχένα - τι κάνουμε;

Πόνοι στην πλάτη και στον αυχένα , πως μπορούμε να τους αντιμετωπίσουμε με βότανα και λάδια βοτάνων;
Οι πόνοι στην πλάτη και στον αυχένα μας δυσκολεύουν τη ζωή και είναι επίμονοι,
είναι έντονοι,
είναι ενοχλητικοί.
Από τους πόνους στην πλάτη προσβάλλεται το 80% περίπου του πληθυσμού!
Ευρωπαϊκές έρευνες που διενεργήθηκαν το 2000 κατέδειξαν ότι το ποσοστό όσων υποφέρουν από πόνους στην πλάτη , στη μέση και στον αυχένα αυξάνονται κατά 3% κάθε πέντε χρόνια.
Βέβαια τις περισσότερες φορές οι πόνοι αυτοί περνούν μόνοι τους , αλλά πολλές φορές ο πόνος στην πλάτη και στον αυχένα αναπτύσσεται σταδιακά και το πιθανότερο είναι να επιμένει, να γίνεται οξύτερος και να εμφανίζεται περιοδικά.
Και γιατί όλο αυτό;

12 σχόλια:

  1. παντα ενδιαφερουσες οι αναρτησεις σου.
    Καλο απογευμα να εχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστώ καλέ μου SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ!!!!
    Καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θαλεια μου Καλο Μηνα να εχεις! Πολυ ενδιαφερουσα η αναρτηση σου! Κι εγω υποφερω απο πονους στην πλατη κ' στον αυχενα και με πιανουν και δυνατοι πονοκεφαλοι. Σιγουρα φταιει και το οτι καθομαι με τις ωρες και φτιαχνω κοσμηματα η πλεκω και αυτο το κανει χειροτερο ακομα, αφου δεν γυμναζομαι εδω και χρονια. Τωρα ειμαι καπως καλυτερα! Κανω λιγες ασκησεις χαλαρες που εχω βρει με καλο ψαξιμο στο διαδικτυο και προσπαθω να μην αγχωνομαι.Θα παρω και καποια βοτανα και λαδια απο αυτα που αναφερεις. Σε ευχαριστω :) ! Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλό απόγευμα και Καλό Μήνα..!
    Πολύ χρήσιμο άρθρο...!!
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλησπέρα Μυρσινάκι μου!!!
    αυτούς τους πόνους στον αυχένα και στην πλάτη τους γνωρίζω πολύ καλά...πριν κάποια χρόνια υπερεκτίμησα τις δυνάμεις μου και ο αυχένας μου δεν μου το συγχώρησε...από τότε πάντα προσέχω....αυτό που πρέπει να κάνουμε -όλοι όσοι δουλεύουμε και βρισκόμαστε πολλές ώρες στην ίδια θέση- είναι συχνά διαλείμματα,να τεντώνουμε προς τα πίσω τους ώμους μας και όπως είμαστε στην καρέκλα να ισιώνουμε το κορμί μας σε ορθή γωνία και να σηκώνουμε τους ώμους προσπαθώντας να φτάσουμε τους λοβούς των αυτιών μας και όλα αυτά πολύ-πολύ χαλαρά χωρίς άγχος...από τα λάδια το βαλσαμέλαιο είναι στην κυριολεξία βάλσαμο...κάνουμε μόνοι μας χαλαρό μασάζ στον αυχένα μας,στους ώμους μας μέχρι πίσω από τα αυτιά και προστατεύουμε το συγκεκριμένα σημεία από το κρύο....και όποτε βρισκόμαστε έξω κοντά στο χώμα ή κοντά στη θάλασσα να μην ξεχνάμε να τρέχουμε ξυπόλυτοι-όσο μπορούμε και πάντα προσέχοντας να μην πληγωθούμε-αυτά σαν συμπλήρωμα της ανάρτησης μου γιατί ξέρω πόσο μας ταλαιπωρεί αυτό το πρόβλημα.....
    τα φιλιά μου καλή μου και καλό μήνα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Fiorella di lusso"καλησπέρα!!!!ευχαριστώ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. TELEIO AR8RO!!
    AN 8ELEIS TH GNWMH MOU SA GRAFISTRIA 8A SOU PROTEINA NA MH XRHSIMOPOIEIS BOLD KAI ITALIC..DIABAZONTAI PIO DUSKOLA..MPOREIS APLA NA KANEIS BOLD TA SHMANTIKA H' TOUS TITLOUS.
    NASAI KALA
    KALH SUNEXEIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. βρηκα τον εαυτο μου πανο στο αρθρο...τελειο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ολα αυτά πολύ ενδιαφέρον αλλά για τις ΕΜΒΟΕΣ τι έχεται να πείτε υπάρχει κάποια λύση, της έχω χρόνια !
    Εύγε στο άρθρο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι,οι εμβοές είναι ένα πρόβλημα πολλών-πολλών ανθρώπων και οι μελέτες δυστυχώς δεν έχουν ακόμα αποφανθεί με βεβαιότητα και τα στοιχεία δεν είναι επαρκή.δες τε μιά πρώτη προσέγγιση https://botanologia.blogspot.gr/2015/03/blog-post_80.html
      και
      https://botanologia.blogspot.gr/2011/06/blog-post.html
      αλλά το κατ έξοχή βότανο για τις εμβοές είναι το Ginkgo biloba
      ελπίζω σε μιά επόμενη ανάρτηση να αναφερθώ διεξοδικά
      thalia

      Διαγραφή