Herbal Medicine-Βοτανοθεραπεία Από την αρχαιότητα,τα βότανα εκτιμήθηκαν για τις αναλγητικές και θεραπευτικές τους ικανότητες. Σήμερα ένα ποσοστό περίπου 75% των φαρμάκων μας βασίζονται στις θεραπευτικές ιδιότητες των φυτών. Οι κοινωνίες μας, διά μέσου των αιώνων, ανέπτυξαν τις δικές τους παραδόσεις για να καταφέρουν να κατανοήσουν τα φαρμακευτικά φυτά και τις χρήσεις τους. Κάποιες από αυτές τις παραδόσεις και τις ιατρικές πρακτικές μπορεί να μας φαίνονται παράδοξες και μαγικές, ενώ κάποιες άλλες λογικές και ορθολογιστικές, όλες τους όμως είναι προσπάθειες να ξεπεραστούν οι ασθένειες και ο πόνος και στο τέλος-τέλος να βελτιωθεί η ποιότητα της ζωής. Αυτά με λίγα λόγια ορίζουν την βοτανοθεραπεία.

Τρίτη, 20 Μαρτίου 2012

η διατροφή μας

ένας μικρός περιληπτικός πίνακας σαν μπούσουλας για τις καθημερινές διατροφικές ανάγκες του οργανισμού μας για
να βρίσκεται πάντα σε φόρμα
να έχει την απαιτούμενη ενέργεια
να έχει τις κατάλληλες ασπίδες απόκρουσης  διάφορων επιθέσεων από ιούς και μικρόβια
φρούτα και λαχανικά: 
τουλάχιστον τέσσερα με πέντε  φλιτζάνια την ημέρα από διάφορα φρούτα και λαχανικά εποχής που υπάρχουν σε πληθώρα στη χώρα μας  
                                                           ψάρια:
τουλάχιστον δύο μερίδες την εβδομάδα και ας μην ψάχνουμε για διάφορα περίεργα ψάρια ο γαύρος και η σαρδέλα μαζί και με το σκουμπρί είναι ότι καλύτερο
                         
πλούσια σε φυτικές ίνες δημητριακά ολικής αλέσεως: 
τουλάχιστον τρεις μερίδες την ημέρα
                                                            νάτριο: 
λιγότερο από 1.500 mg την ημέρα
                                                    ζαχαρούχα ποτά: 
όχι περισσότερα από 450 θερμίδες την εβδομάδα   ή αντικατάστασής τους από φρέσκο καθαρό νερό ή πράσινο τσάι ή χυμό λεμονιού με φρέσκο νερό βέβαια χωρίς ζάχαρη
                                        ξηροί καρποί-όσπρια και σπόρους: 
τουλάχιστον τέσσερις με πέντε μερίδες την εβδομάδα από όλους τους ξηρούς καρπούς όπως 
καρύδια
αμύγδαλα
φυστίκια
σταφίδα κ.ά
                                                                    κρέατα: 
όχι περισσότερο από 2 μερίδες την εβδομάδα
                                                        κορεσμένα λιπαρά: 
λιγότερο από το 5% της συνολικής ενεργειακής μας πρόσληψης
επίσης να θυμόμαστε...
να τρώμε μια ευρεία ποικιλία θρεπτικών τροφών καθημερινά μεταξύ των οποίων και
τα σκόρδα
τα κρεμμύδια
το ελαιόλαδο
το μέλι
τη γύρη
την πρόπολη
τα διάφορα τσάγια βοτάνων χωρίς να ξεχνάμε ότι
ακόμα και απλές
μικρές αλλαγές μπορούν να κάνουν μια μεγάλη-μεγάλη διαφορά στο να ζήσουμε μια καλύτερη ζωή χωρίς βασικά προβλήματα υγείας
αυτά μεταξύ άλλων συνιστούν πολλοί ερευνητές και μελετητές ανάμεσά τους και οι ερευνητές από το American Heart Association 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου