Herbal Medicine-Βοτανοθεραπεία Από την αρχαιότητα,τα βότανα εκτιμήθηκαν για τις αναλγητικές και θεραπευτικές τους ικανότητες. Σήμερα ένα ποσοστό περίπου 75% των φαρμάκων μας βασίζονται στις θεραπευτικές ιδιότητες των φυτών. Οι κοινωνίες μας, διά μέσου των αιώνων, ανέπτυξαν τις δικές τους παραδόσεις για να καταφέρουν να κατανοήσουν τα φαρμακευτικά φυτά και τις χρήσεις τους. Κάποιες από αυτές τις παραδόσεις και τις ιατρικές πρακτικές μπορεί να μας φαίνονται παράδοξες και μαγικές, ενώ κάποιες άλλες λογικές και ορθολογιστικές, όλες τους όμως είναι προσπάθειες να ξεπεραστούν οι ασθένειες και ο πόνος και στο τέλος-τέλος να βελτιωθεί η ποιότητα της ζωής. Αυτά με λίγα λόγια ορίζουν την βοτανοθεραπεία.

Τρίτη, 16 Αυγούστου 2016

Η έλλειψη μαγνησίου επιταχύνει τη γήρανση-τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο

Τελευταίες έρευνες που διεξήχθησαν στις ΗΠΑ έδειξαν ότι η έλλειψη μαγνησίου προκαλεί πρόωρη γήρανση.
Το μαγνήσιο είναι απαραίτητο για εκατοντάδες βιοχημικές λειτουργίες του ανθρώπινου σώματος:
• Βοηθά στη διατήρηση των ομαλών μυϊκών και νευρικών λειτουργιών. 
• Διατηρεί σταθερή τη λειτουργία της καρδιάς. 
• Ενισχύει τα οστά. 
Μια δημοσιευμένη μελέτη (7 Απρίλιου 2008), που πραγματοποιήθηκε στο Ερευνητικό Νοσοκομείο του Όκλαντ από τον Bruce Ames και τους συνεργάτες του, ασχολήθηκε με τα μακροχρόνια αποτελέσματα της έλλειψης μαγνησίου στα ανθρώπινα κύτταρα.
Oι ερευνητές βρήκαν ότι, ενώ τα κύτταρα εξελίσσονται κανονικά υπό φυσιολογικά επίπεδα μαγνησίου, σε κατάσταση έλλειψής του εμφάνιζαν πρόωρη και επιταχυνόμενη γήρανση (περισσότερος από το μισό πληθυσμό των ΗΠΑ παρουσιάζει έλλειψη μαγνησίου).
Για το λόγο αυτό, συστήνεται η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε μαγνήσιο, όπως:
σπανάκι,
ξηροί καρποί και
δημητριακά ολικής άλεσης,
μπανάνα,
αγκινάρες,
σύκα,
σταφίδες,
αβοκάντο,
τόνος,
στρείδια,
μαύρα φασόλια,
γίγαντες,
κόκκινα φασόλια,
σπόροι κολοκύθας,
μαυρομάτικα φασόλια,
σόγια,
φακές,
χόρτα παμτζαριών,
μπρόκολο,
chlorella,
σπιρουλίνα,
κινόα,
aρακάς,
γλυκοπατάτες,
πατάτες,
καλαμπόκι,
αμύγδαλα,
κάσιους,
κουκουνάρι,
καρύδια,
πέκαν,
ηλιόσποροι,
γάλα,
γιαούρτι,
καφέ ρύζι,
πλιγούρι,
κριθάρι.
Όλοι θέλουμε να ζήσουμε μια όμορφη και ενδιαφέρουσα ζωή.
Να μεγαλώσουμε με αξιοπρέπεια,χωρίς σοβαρά προβλήματα και με την υγεία μας να βρίσκεται σε μιά ισορροπία.
Για να το επιτύχουμε αυτό πρέπει να κάνουμε αλλαγές στον τρόπο ζωής μας και το βασικότερο να αναθεωρήσουμε ότι έχει σχέση με τη διατροφή μας.
Η επιστημονική έρευνα έχει δείξει ότι η επέκταση της νεότητας προϋποθέτει τη φροντίδα και του μυαλού μας και του σώματος μας.
Μην το ξεχνάμε.
Κείμενο,επιμέλεια:thalia-botanologia.blogspot.gr

πηγή πληροφόρησης και:archive.in.gr