Herbal Medicine-Βοτανοθεραπεία Από την αρχαιότητα,τα βότανα εκτιμήθηκαν για τις αναλγητικές και θεραπευτικές τους ικανότητες. Σήμερα ένα ποσοστό περίπου 75% των φαρμάκων μας βασίζονται στις θεραπευτικές ιδιότητες των φυτών. Οι κοινωνίες μας, διά μέσου των αιώνων, ανέπτυξαν τις δικές τους παραδόσεις για να καταφέρουν να κατανοήσουν τα φαρμακευτικά φυτά και τις χρήσεις τους. Κάποιες από αυτές τις παραδόσεις και τις ιατρικές πρακτικές μπορεί να μας φαίνονται παράδοξες και μαγικές, ενώ κάποιες άλλες λογικές και ορθολογιστικές, όλες τους όμως είναι προσπάθειες να ξεπεραστούν οι ασθένειες και ο πόνος και στο τέλος-τέλος να βελτιωθεί η ποιότητα της ζωής. Αυτά με λίγα λόγια ορίζουν την βοτανοθεραπεία.

Τετάρτη 24 Μαΐου 2017

τι θα φάμε σήμερα; ταλιατέλες με μανιτάρια, κοτόπουλο και μυρωδικά

και για να ετοιμάσω το γεύμα μας θα χρειαστώ:
-. ελαιόλαδο - όσο θα μου πάρει
-. 2 στήθη κοτόπουλο κομμένα σε μικρά κομμάτια - μπουκίτσες*
-. 300gr περίπου μανιτάρια, χρησιμοποιώ πάντα βιολογικά μανιτάρια, ανάλογα κάθε φορά τι έχω
-. ένα ποτηράκι του κρασιού ψιλοκομμένα κρεμμυδάκια φρέσκα
-. 4 με 5 κλαράκια άνηθο και 
όποτε έχω, 4 με 5 κλαράκια μάραθο
-. 4 με 5 κλαράκια μαϊντανό
-. 1/2 κουταλάκι του γλυκού τζίντζερ
-. μαύρο πιπέρι - όσο μου αρέσει
-. 1/2 κουταλάκι του γλυκού κουρκούμι
-. θαλασσινό αλάτι
-. 250gr ταλιατέλες
-. 1 ποτήρι του κρασιού ζωμό λαχανικών - πάντα έχω στο ψυγείο μου ζωμό λαχανικών
-. ένα ποτηράκι του κρασιού ψιλοκομμένες λιαστές ντομάτες - έχω πάντα δικές μου λιαστές ντομάτες έχω πάντα δικές μου λιαστές ντομάτες
και
κόβω, αν χρειάζεται, τα μανιτάρια μου σε σχετικά μεγάλα κομμάτια,
στο τηγάνι μου ρίχνω το λάδι να κάψει και
σοτάρω τις μπουκίτσες του κοτόπουλου,
όταν ροδίσουν προσθέτω τα μανιτάρια και ανακατεύω συνεχώς,
όταν καταλάβω πως έχουν σχεδόν μαραθεί, 
προσθέτω τις λιαστές ντομάτες,
τα μυρωδικά μου και
τα μπαχάρια μου!
παράλληλα, ετοιμάζω τις ταλιατέλες μου - τις βράζω σε ελάχιστο νερό για ένα μόνο λεπτό και
τις ρίχνω στο τηγάνι μου με το κοτόπουλο και τα μανιτάρια, 
προσθέτω το ζωμό λαχανικών,
ανακατεύω πολύ καλά και
αφήνω το φαγητό μου να τραβήξει τα υγρά του για 1-2 λεπτά και 
σερβίρω!
συνοδεύω το φαγητό μου με ζωμό λαχανικών με τζίντζερ και πολύ-πολύ λεμόνι ή με ένα ντελικάτο άσπρο κρασί, αυτό εξαρτάτε πάντα από τους συνδαιτυμόνες μου!
          *το φαγητό μου αυτό, το κάνω και χωρίς κοτόπουλο, είναι εξίσου θεσπέσιο!
Έρρωσθε!!!
από τις συνταγές μου:ntina/thalia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου