Herbal Medicine-Βοτανοθεραπεία Από την αρχαιότητα,τα βότανα εκτιμήθηκαν για τις αναλγητικές και θεραπευτικές τους ικανότητες. Σήμερα ένα ποσοστό περίπου 75% των φαρμάκων μας βασίζονται στις θεραπευτικές ιδιότητες των φυτών. Οι κοινωνίες μας, διά μέσου των αιώνων, ανέπτυξαν τις δικές τους παραδόσεις για να καταφέρουν να κατανοήσουν τα φαρμακευτικά φυτά και τις χρήσεις τους. Κάποιες από αυτές τις παραδόσεις και τις ιατρικές πρακτικές μπορεί να μας φαίνονται παράδοξες και μαγικές, ενώ κάποιες άλλες λογικές και ορθολογιστικές, όλες τους όμως είναι προσπάθειες να ξεπεραστούν οι ασθένειες και ο πόνος και στο τέλος-τέλος να βελτιωθεί η ποιότητα της ζωής. Αυτά με λίγα λόγια ορίζουν την βοτανοθεραπεία.

Παρασκευή, 13 Ιουλίου 2018

Nτομάτες-ρυθμίζουν την εσωτερική μας θερμοκρασία και βοηθούν στη μείωση της εφίδρωσης

 
Ένα ποτήρι με φρέσκο ​​χυμό ντομάτας,καθημερινά,μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της υπερβολικής εφίδρωσης.
Μέσα από την ανάρτησή μου "ντομάτα-η κυρία με τα κόκκινα και η ιστορία της στο διάβα των αιώνων" έχουμε κατανοήσει την σπουδαιότητα της ντομάτας και έχουμε παρατηρήσει τις πλείστες χρήσεις και ιδιότητές της.
Είδαμε την σπουδαιότητα του θαυματουργού λυκοπένιου,του οποίου η διαθεσιμότητα είναι υψηλότερη όταν η ντομάτα είναι ώριμη και μαγειρεμένη.
Έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι οι σάλτσες που παρασκευάζουμε μόνοι μας, με ώριμες ντομάτες, περιέχουν 6 φορές περισσότερο λυκοπένη από ότι  η φρέσκια ντομάτα. 
Επίσης τα αποτελέσματα πάμπολλων ερευνών έχουν δείξει ότι η κατανάλωση ντομάτας μειώνει τον κίνδυνο για καρκίνο:
των πνευμόνων,
του προστάτη,
του στομάχου,
του μαστού,
του τραχήλου,
του εντέρου,
του ορθού,
του οισοφάγου,
της στοματικής κοιλότητας και
του παγκρέατος.
Πέρα από όλα αυτά τα οφέλη, οι ντομάτες έχουν και την ιδιότητα να μειώνουν τον χρόνιο ιδρώτα ρυθμίζοντας την εσωτερική μας θερμοκρασία.
Τώρα το καλοκαίρι,λοιπόν, με τις τόσο υψηλές θερμοκρασίες ας έχουμε την ντομάτα καθημερινά στο τραπέζι μας.
-Την περίφημη ντοματοσαλάτα μας,με τη νοστιμιά της και την υψηλή διατροφική της αξία και
-Τους πεντανόστιμους ντοματοχυμούς.
Ντοματοχυμούς μπορούμε να πίνουμε όποια ώρα της ημέρας θέλουμε,γευόμενοι τη δροσιά τους,τη νοστιμιά τους, τη διατροφική τους αξία,αλλά και επωφελούμενοι τη σπουδαία βοήθειά τους,ώστε να ελέγξουμε την υπερβολική εφίδρωση,καθώς,όπως είπαμε,ρυθμίζουν την εσωτερική μας θερμοκρασία.
Για να βοηθήσουμε περισσότερο τον οργανισμό μας τις μέρες με τον καύσωνα,ενσωματώνουμε στη διατροφή μας λαχανικά με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό και πεπτική δύναμη όπως:
Μελιτζάνα,
πιπεριές
σπανάκι
πατάτες
Και φρούτα όπως 
σταφύλια,
καρπούζι
μήλα,
αβοκάντο
και
πεπόνι.
Περιορίζουμε:
Ζάχαρη,
γλυκά,
αλκοόλ,
πικάντικα και χημικά επεξεργασμένα τρόφιμα.

Σημείωση:Οι πληροφορίες που παρέχονται είναι καθαρά και μόνο για ενημερωτικό σκοπό.
Κείμενα,επιμέλεια:thalia-botanologia.gr

πηγές πληροφόρησης και:
thompsontee.com
youqueen.com
curesdecoded.com
naturallivingideas.com