Herbal Medicine-Βοτανοθεραπεία Από την αρχαιότητα,τα βότανα εκτιμήθηκαν για τις αναλγητικές και θεραπευτικές τους ικανότητες. Σήμερα ένα ποσοστό περίπου 75% των φαρμάκων μας βασίζονται στις θεραπευτικές ιδιότητες των φυτών. Οι κοινωνίες μας, διά μέσου των αιώνων, ανέπτυξαν τις δικές τους παραδόσεις για να καταφέρουν να κατανοήσουν τα φαρμακευτικά φυτά και τις χρήσεις τους. Κάποιες από αυτές τις παραδόσεις και τις ιατρικές πρακτικές μπορεί να μας φαίνονται παράδοξες και μαγικές, ενώ κάποιες άλλες λογικές και ορθολογιστικές, όλες τους όμως είναι προσπάθειες να ξεπεραστούν οι ασθένειες και ο πόνος και στο τέλος-τέλος να βελτιωθεί η ποιότητα της ζωής. Αυτά με λίγα λόγια ορίζουν την βοτανοθεραπεία.

Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

Αμυγδαλέλαιο – ένας πολύτιμος θησαυρός για το δέρμα και τα μαλλιά

Αμυγδαλέλαιο -ένας πολύτιμος θησαυρός για το πρόσωπό μας!
Οι βιταμίνες Α,Ε,Κ,Β1,Β2 και Β6,τα ιχνοστοιχεία ,όπως ο ψευδάργυρος και ο σίδηρος, το παλμιτικό οξύ, το ολεϊκό και το λινολεϊκό οξύ,και τα αιθέρια έλαια που περιέχει,καθιστούν το αμυγδαλέλαιο τον πολυτιμότερο θησαυρό για το δέρμα και τα μαλλιά μας.
Δεν είναι τυχαίο ότι ήταν το σύμβολο της ομορφιάς για τους αρχαίους Κινέζους.
Για το πρόσωπό μας –
Όταν το απλώνουμε στο πρόσωπο μας:
 – το ενυδατώνει σε βάθος
– βελτιώνει και τονώνει την επιδερμίδα και διατηρεί την λάμψη της
 – καταπραΰνει και επουλώνει ερεθισμούς και φλεγμονές
– φωτίζει τους μαύρους κύκλους
– καθυστερεί την διαδικασία της γήρανσης
– το ανακουφίζει από την ξηρότητα και τον κνησμό
– εξισορροπεί σχεδόν όλες τις λειτουργίες της επιδερμίδας
read more:https://botanologia.gr/amygdalelaio-enas-polytimos-thisayros-gia-to-derma-kai-ta-mallia/

14 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρον !Εγω το χρησιμοποιώ και για χαλαρωτικό μασαζ μιας και η μυρωδιά του δεν είναι έντονη και όπως αναφέρετε σε προηγούμενη ανάρτηση αποτελεί πολύ καλή βάση λαδιού για την ανάμειξή του με αιθέρια έλαια.(Εγώ το ανάμειξα με αιθέριο έλαιο μανταρίνι και μου άρεσε πολύ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπέρα φίλη μου..
    Αλλη μια εξαιρετική και χρήσιμη ανάρτησή σου..
    πραγματικά το αμυγδαλέλαιο έχει απίστευτες ιδιότητες και εφαρμογές...
    σ'ευχαριστούμε πολύ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλησπέρα αγαπητή μου Polixeni....το αμυγδαλέλαιο έχει πάμπολλες εφαρμογές...είναι ένα από τα πιο ωφέλιμα λάδια...ανάλογα με την έμπνευσή μας...τον σωματότυπό μας και τον χαρακτήρα μας μπορούμε να κάνουμε πολλούς συνδυασμούς...τους χαιρετισμούς μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. φίλη μου!!! αγαπητό μου SpIrToKoYto!!!ευχαριστώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. θαλεια με τις παντα ενδιαφερουσες συμβουλες σου θελω να σε ρωτησω απο που μπορω να προμηθευτω το αμυγδαλελαιο??? καλη μερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ Κ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ? ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ Κ ΠΩΣ ΠΙΝΕΤΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. maria....το αμυγδαλέλαιο το βρίσκουμε σε όλα τα φαρμακεία και σε όλα τα καταστήματα υγιεινής διατροφής...για το στομάχι πρώτο λόγω έχει ο γιατρός σου...για πληροφορίες δες εδώ:
    http://botanologia.blogspot.com/2010/03/blog-post_30.html
    http://botanologia.blogspot.com/2010/04/lippia-citriodora-verbenaceae.html
    http://botanologia.blogspot.com/2010/06/blog-post_08.html
    http://botanologia.blogspot.com/2010/05/blog-post_16.html
    http://botanologia.blogspot.com/2010/03/rosmarinus-officinalis.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα Θάλεια!Χρειάζομαι τη συμβουλή σου!Το πρόσωπό μου είναι το εργαλείο για τη δουλειά μου μιας και σπουδάζω υποκριτική.Μετά από ώρες πρόβας λοιπόν καταφεύγω κι εγώ στο αμυγδαλέλαιο!Η επιδερμίδα μου είναι ευαίασθητη με τάση στις ευρυαγγείες και τις πανάδες καθώς και ελαφρώς ξηρή..!Με ποιο αιθέριο έλαιο μπορώ να το συνδυάσω ώστε το δέρμα μου να διατηρήσει τη φυσική του φρεσκάδα και να μη δω τις πρώτες ρυτίδες..;Ποιο δεν είναι φωτοευαίσθητο;Ποιος είναι ο ιδανικός χρόνος μασάζ για την απορρόφηση του λαδιού;Τέλος, με ποια φορά κάνουμε μασάζ στα μάτια μας;;Έχω ακούσει πολλά τελευταία..Ευχαριστώ εκ των προτέρων!Φιλιάαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κατερίνα μου...
    δες αυτό για τις πανάδες
    http://botanologia.blogspot.com/2010/08/blog-post_8454.html
    και για την ξηρότητα ιδανικό το λάδι από αβοκάντο
    περισσότερα σου έχω απαντήσει στην άλλη σου ερώτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έχω εμφανίσει ένα ξανθέλασμα στο βλέφαρο. Ψάχνω εναγωνίως κάποιο βότανο να το εξαφανίσω και δεν μπόρεσα μέχρι στιγμής. Γνωρίζετε κάτι εσείς; Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αγαπητή φίλη καλησπέρα
    όπως έχω πει και άλλες φορές δε ΜΟΥ επιτρέπω να δίνω τέτοιες συμβουλές μέσα από μία ιστοσελίδα...
    οι ιστοσελίδες παρέχουν πληροφορίες,ιατρικές συμβουλές όμως παρέχει μόνο Ο ΘΕΡΑΠΩΝ ΕΙΔΙΚΟΣ ο οποίος έχει την εποπτεία του προβλήματος...
    τα ξανθελάσματα σχετίζονται με τη χοληστερίνη και με τα λιπίδια οπότε πρώτα βελτιώνουμε την αιτία και μετά το αποτέλεσμα και τον λόγο εδώ έχει (συγνώμη που το επαναλαμβάνω)ο θεράπων ειδικός που χειρίζεται το πρόβλημα....
    ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γειά σας θα ήθελα να ρωτήσω αν για ξεβαφτικό ματιών βάζουμε κατευθείαν το αμυγδαλέλαιο στα μάτια ή αν αυτό μπορεί να προκαλέσει κάποιο πρόβλημα.
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. διαβάστε την ανάρτησή μου "Το αμυγδαλέλαιο και τα μάτια μας"
      http://botanologia.blogspot.com/2010/06/blog-post_8338.html

      Διαγραφή