Herbal Medicine-Βοτανοθεραπεία Από την αρχαιότητα,τα βότανα εκτιμήθηκαν για τις αναλγητικές και θεραπευτικές τους ικανότητες. Σήμερα ένα ποσοστό περίπου 75% των φαρμάκων μας βασίζονται στις θεραπευτικές ιδιότητες των φυτών. Οι κοινωνίες μας, διά μέσου των αιώνων, ανέπτυξαν τις δικές τους παραδόσεις για να καταφέρουν να κατανοήσουν τα φαρμακευτικά φυτά και τις χρήσεις τους. Κάποιες από αυτές τις παραδόσεις και τις ιατρικές πρακτικές μπορεί να μας φαίνονται παράδοξες και μαγικές, ενώ κάποιες άλλες λογικές και ορθολογιστικές, όλες τους όμως είναι προσπάθειες να ξεπεραστούν οι ασθένειες και ο πόνος και στο τέλος-τέλος να βελτιωθεί η ποιότητα της ζωής. Αυτά με λίγα λόγια ορίζουν την βοτανοθεραπεία.

Πέμπτη, 18 Αυγούστου 2016

πως να προστατέψουμε το δέρμα μας με τη σωστή διατροφή

• το δέρμα μας και η σωστή διατροφή 
η καθημερινή έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία και το νέφος, το στρες, το κάπνισμα και φυσικά το πέρασμα του χρόνου αναπόφευκτα αφήνουν τα σημάδια τους στο δέρμα μας.
Τα καλλυντικά προϊόντα που μπορεί να χρησιμοποιούμε σίγουρα βοηθούν, αλλά δρουν μόνο τοπικά, σε αντίθεση με τα θρεπτικά συστατικά ορισμένων τροφών, που δρουν σε βάθος και συντελούν στην ομαλή λειτουργία του δέρματος σε όλα τα στρώματά του.
το μυστικό, σύμφωνα με μελέτες, βρίσκεται στα καροτενοειδή,
τα πολυακόρεστα λιπαρά οξέα (ω-3, ω-6) και
τα φλαβονοειδή (αντιοξειδωτικές ουσίες).
τα πολύτιμα αυτά θρεπτικά συστατικά φαίνεται να έχουν και φωτοπροστατευτική δράση.
• ενισχύουμε, λοιπόν, τη διατροφή μας με τρόφιμα πλούσια σε αντιοξειδωτικές βιταμίνες (Α, Ε, C).
Η βιταμίνη C συμβάλλει στη φυσική αναγέννηση του κολλαγόνου, η διαταραχή της οποίας οδηγεί στην εμφάνιση των ρυτίδων - δεν παραλλήπουμε ,σε καθημερινή βάση - να εμπλουτίζουμε τη διατροφή μας με υψηλές ποσότητες βιταμίνης C -
• μια, επίσης, σημαντική κατηγορία θρεπτικών συστατικών για το δέρμα είναι τα πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, τα οποία συντηρούν την ευλυγισία και τη λειτουργικότητα των κυτταρικών μεμβρανών του δέρματος.
καλές πηγές πολυακόρεστων λιπαρών οξέων είναι τα φυτικά έλαια, τα λιπαρά ψάρια δηλ
σολομός,
σκουμπρί,
ρέγγα και
πέστροφα,και
οι ξηροί καρποί όπως
τα καρύδια,
οι ηλιόσποροι και
τα αμύγδαλα....
και πάλι, είναι σημαντικό να τρώμε αυτά τα τρόφιμα όταν είναι φρέσκα ​​για να επωφεληθούμε πλήρως από τα πολυακόρεστα λίπη τους
τρώγοντάς τα φρέσκα μειώνουμε και τις πιθανότητες τυχόν αρνητικών επιπτώσεων λόγω της οξείδωση....
thalia
πηγές πληροφόρησης:
fitday.com
archive.in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου