Herbal Medicine-Βοτανοθεραπεία Από την αρχαιότητα,τα βότανα εκτιμήθηκαν για τις αναλγητικές και θεραπευτικές τους ικανότητες. Σήμερα ένα ποσοστό περίπου 75% των φαρμάκων μας βασίζονται στις θεραπευτικές ιδιότητες των φυτών. Οι κοινωνίες μας, διά μέσου των αιώνων, ανέπτυξαν τις δικές τους παραδόσεις για να καταφέρουν να κατανοήσουν τα φαρμακευτικά φυτά και τις χρήσεις τους. Κάποιες από αυτές τις παραδόσεις και τις ιατρικές πρακτικές μπορεί να μας φαίνονται παράδοξες και μαγικές, ενώ κάποιες άλλες λογικές και ορθολογιστικές, όλες τους όμως είναι προσπάθειες να ξεπεραστούν οι ασθένειες και ο πόνος και στο τέλος-τέλος να βελτιωθεί η ποιότητα της ζωής. Αυτά με λίγα λόγια ορίζουν την βοτανοθεραπεία.

Σάββατο, 14 Απριλίου 2018

Αδυνάτισμα-Συμβουλές απώλειας βάρους που βασίζονται στην τεκμηρίωση

Αδυνάτισμα ας παρακολουθήσουμε συμβουλές απώλειας βάρους που βασίζονται στην τεκμηρίωση σύμφωνα με τους ερευνητές

Γύρω από το αδυνάτισμα και την απώλεια βάρους υπάρχουν πολλοί μύθοι επισημαίνουν οι ερευνητές
Με τα χρόνια, ωστόσο, έχουν βρει μια σειρά από στρατηγικές που φαίνεται να είναι αποτελεσματικές και ειδικά χρήσιμες στην προσπάθειά μας για αδυνάτισμα.
Αν λοιπόν το αδυνάτισμα είναι στις προτεραιότητές μας ας παρακολουθήσουμε κάποιες από τις συμβουλές αυτές.
Και ξεκινάμε:
1. Πίνουμε νερό, ιδιαίτερα πριν από τα γεύματα
Συχνά υποστηρίζεται ότι το πόσιμο νερό μπορεί να μας βοηθήσει να αδυνατίσουμε, και αυτό είναι αλήθεια.
Το πόσιμο νερό ενισχύει το μεταβολισμό κατά 24-30% σε μια περίοδο 1-1,5 ωρών, βοηθώντας μας να κάψουμε επιπλέον θερμίδες.
Μία μελέτη έδειξε ότι η κατανάλωση μισού λίτρου νερού μισή ώρα πριν από τα γεύματα βοήθησε τους διαιτολόγους να καταναλώσουν λιγότερες θερμίδες και να χάσουν κατά 44% περισσότερο βάρος
2. Τρώμε αυγά για πρωινό
Τρώγοντας ολόκληρα αυγά έχουμε όλα τους τα οφέλη,συμπεριλαμβανομένης της βοήθειας τους στο αδυνάτισμα.
Μελέτες δείχνουν ότι η αντικατάσταση ενός πρωινού με βάση τα δημητριακά μπορεί να μας βοηθήσει να καταναλώσουμε λιγότερες θερμίδες για τις επόμενες 36 ώρες και να χάσουμε περισσότερα κιλά και περισσότερο σωματικό λίπος.
3. Πίνουμε καφέ -κατά προτίμηση μαύρο
Ο καφές ήταν άδικα δαιμονοποιημένος.
Ο καφές ποιότητας είναι γεμάτος με αντιοξειδωτικά και μπορεί να έχει πολλά οφέλη για την υγεία .
Μελέτες δείχνουν ότι η καφεΐνη στον καφέ μπορεί να ενισχύσει το μεταβολισμό κατά 3-11% και να αυξήσει την καύση λίπους κατά 10-29%
Απλά φροντίζουμε να μην προσθέτουμε υπερβολική ζάχαρης ή άλλα συστατικά υψηλής θερμιδικής αξίας,τα οποία θα αναστέλλουν οποιαδήποτε αξία του καφέ.
Το ιδανικό είναι να πίνουμε τον καφέ μας σκέτο.
4. Πίνουμε πράσινο τσάι
Όπως ο καφές, το πράσινο τσάι έχει επίσης πολλά οφέλη, ένα από τα οποία είναι η συμβολή του στην προσπάθειά μας να χάσουμε βάρος και να αδυνατίσουμε.
Το πράσινο τσάι περιέχει μικρές ποσότητες καφεΐνης, αλλά είναι επίσης φορτωμένο με ισχυρά αντιοξειδωτικά που ονομάζονται κατεχίνες, τα οποία επίσης πιστεύεται ότι συνεργάζονται με την καφεΐνη για την αύξηση της καύσης λίπους 
Υπάρχουν πολλές μελέτες που δείχνουν ότι το πράσινο τσάι,είτε ως συμπλήρωμα είτε ως συμπλήρωμα εκχυλίσματος πράσινου τσαγιού, μπορεί να μας βοηθήσει να αδυνατίσουμε.
5. Κόβουμε για άλλη μιά φορά την προστιθέμενη-κρυμμένη- ζάχαρη
Η προστιθέμενη ζάχαρη σε πάρα πολλά είδη διατροφής είναι το χειρότερο συστατικό στη σύγχρονη διατροφή και οι περισσότεροι άνθρωποι τρώνε πάρα πολύ από αυτή χωρίς πολλές φορές να το γνωρίζουν
Οι μελέτες δείχνουν ότι η κατανάλωση σακχάρου -και σιρόπι καλαμποκιού υψηλής φρουκτόζης- συνδέεται στενά με τον κίνδυνο παχυσαρκίας, καθώς και με ασθένειες όπως ο διαβήτης τύπου 2, οι καρδιακές παθήσεις και διάφορες άλλες.
Αν θέλουμε να χάσουμε βάρος, θα πρέπει να μειώσουμε,οπωσδήποτε, την πρόσληψη κρυμμένων σακχάρων στα είδη διατροφής,απλά φροντίζουμε να διαβάζουμε τις ετικέτες, επειδή ακόμη και τα λεγόμενα βιολογικά τρόφιμα μπορεί να είναι φορτωμένα ζάχαρη.
6. Τρώμε λιγότερους,ή και καθόλου,εξευγενισμένους υδατάνθρακες
Οι εξευγενισμένοι υδατάνθρακες είναι συνήθως ζάχαρη ή σπόροι που τους έχουν αφαιρεθεί τα ινώδη, θρεπτικά τους μέρη,όπως στο άσπρο αλεύρι και κατ επέκταση στο λευκό ψωμί και στα ζυμαρικά.
Μελέτες δείχνουν ότι οι εξευγενισμένοι υδατάνθρακες μπορούν να αυξήσουν γρήγορα το σάκχαρο στο αίμα, οδηγώντας σε πείνα, λαχτάρα για φαγητό και λίγες ώρες μετά αυξημένη πρόσληψη τροφής.
Να θυμόμαστε πως η κατανάλωση ραφιναρισμένων υδατανθράκων συνδέεται στενά με την παχυσαρκία.
Δεν ξεχνάμε βέβαια πως οι υδατάνθρακες είναι σημαντικό κομμάτι της διατροφής,όχι όμως οι σφολιάτες,τα κουλουράκια,οι τυρόπιτες τα κέικ.
Οι υδατάνθρακες που χρειάζεται ο οργανισμός μας,γιατί είναι η βασική του πηγή ενέργειας,είναι οι θρεπτικοί υδατάνθρακες.
Σε αυτούς συγκαταλέγονται:
-Ξηροί καρποί και σπόροι,όπως βρώμη, κινόα, καστανό ή άγριο ρύζι
-Όσπρια ειδικά τα ρεβίθια
-Φρούτα όπως αχλάδια,μπανάνες και ειδικά τα μήλα-ναι,ναι τα μήλα,ένα σχετικά μεγάλο μήλο περιέχει 25gr υδατάνθρακες.
-Οι γλυκοπατάτες
-Οι σταφίδες
-Και βέβαια τα περισσότερα λαχανικά
Πολλές μελέτες δείχνουν ότι μια δίαιτα,η οποία βασίζεται στη σωστή επιλογή και στο σωστό τρόπο κατανάλωσης υδατανθράκων,μπορεί να μας βοηθήσει να χάσουμε από 2 έως 3 φορές περισσότερο βάρος από μια τυπική δίαιτα χαμηλών λιπαρών, βελτιώνοντας παράλληλα την υγεία μας
7. Χρησιμοποιούμε μικρότερα πιάτα σερβιρίσματος του φαγητού μας
Ναι,ναι σωστά διαβάζουμε.
Οι ερευνητές επιμένουν πως τα συμπεράσματα ερευνών έχουν δείξει ότι τα μικρότερα πιάτα μας βοηθούν να καταναλώνουμε αυτόματα λιγότερες θερμίδες.
Παράξενο κόλπο, αλλά φαίνεται οι ερευνητές λένε πως λειτουργεί.
~~~~~~~~~~~~~
Συνεχίζεται...
Στην επόμενη ανάρτηση οι υπόλοιπες συμβουλές για αδυνάτισμα
thalia:botanologia.blogspot.gr
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ας θυμηθούμε και:
Βότανα και αδυνάτισμα-botanologia.blogspot.gr
λεμόνι και μικρές αλλά σημαντικές συμβουλές-botanologia.blogspot.gr
αναφορές:
onlinelibrary.wiley.com
academic.oup.com
www.nejm.org
onlinelibrary.wiley.com
academic.oup.com
pediatrics.aappublications.org
academic.oup.com
jamanetwork.com
www.ncbi.nlm.nih.gov
www.ncbi.nlm.nih.gov
www.nature.com
www.ncbi.nlm.nih.gov
academic.oup.com