Herbal Medicine-Βοτανοθεραπεία Από την αρχαιότητα,τα βότανα εκτιμήθηκαν για τις αναλγητικές και θεραπευτικές τους ικανότητες. Σήμερα ένα ποσοστό περίπου 75% των φαρμάκων μας βασίζονται στις θεραπευτικές ιδιότητες των φυτών. Οι κοινωνίες μας, διά μέσου των αιώνων, ανέπτυξαν τις δικές τους παραδόσεις για να καταφέρουν να κατανοήσουν τα φαρμακευτικά φυτά και τις χρήσεις τους. Κάποιες από αυτές τις παραδόσεις και τις ιατρικές πρακτικές μπορεί να μας φαίνονται παράδοξες και μαγικές, ενώ κάποιες άλλες λογικές και ορθολογιστικές, όλες τους όμως είναι προσπάθειες να ξεπεραστούν οι ασθένειες και ο πόνος και στο τέλος-τέλος να βελτιωθεί η ποιότητα της ζωής. Αυτά με λίγα λόγια ορίζουν την βοτανοθεραπεία.

Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2024

Ισχυρότατο οξύμελι με μανταρίνια και κράταιγο και οι τρόποι χρήσης του

Το οξύμελι μου είναι μια  συνδυαστική δύναμη των πανίσχυρων ιδιοτήτων και δράσεων των πρώτων υλών του.
Ο συνδυασμός των υλικών μου, για να ετοιμάσω το οξυμέλι μου, δημιουργεί μια πανίσχυρη προστατευτική ασπίδα για τον οργανισμό, έναντι πολλών μικροβιακών λοιμώξεων και είναι αυτονόητο ότι ενισχύει άμεσα το ανοσοποιητικό σύστημα.
Με το “μητρικό” μου ποτό μπορώ να δημιουργήσω πολλά ροφήματα βοτάνων, όπως να το προσθέσω στα εγχύματα και στα αφεψήματά μου,
μπορώ να το προσθέσω σε σαλάτες,
σούπες και σάλτσες αλλά και σε smoothies φρούτων και λαχανικών και
βέβαια μπορώ να το χρησιμοποιήσω σαν ίαμα σε περιόδους και εποχές λοιμώξεων, για πρόληψη και θεραπεία!!!
-. Σε αυτό το άρθρο θα σας δώσω μια αγαπημένη μου συνταγή...
read more:https://botanologia.gr/ischyrotato-oxymeli-me-mantarinia-kai-krataigo-kai-oi-tropoi-chrisis-toy/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου